Hotel Cap Club

Hotel Cap Club
8,5

4 reviews over Hotel Cap Club in het Nederlands

Aan te raden, aangenaam verrast!

Kermans-Moens
20-7-2009

Gereisd Met partner in juni 2009

Aan te raden, aangenaam verrast.

Kermans-Moens
20-7-2009

Hotel Cap Club wijzigde onlangs van naam naar Hotel & Spa Baya. Zeer vriendelijk personeel vooral in het restaurant. Een jonge gemotiveerde en professioneel ingestelde ploeg. Eten is verzorgd en vers, de vis is aanteraden.Wij hadden een Argent kamer (met balkon en zeezicht). De fotos die in de brochures vermeld staan zijn echter deze van een (nog) hogere prijsklasse! Heel het hotel is voorzien op gehandicapten (een gevolg toen het hotel nog deel uitmaakte van het revalidatiecentrum ernaast). Hotel dateert van 2003. Hotel is zeer verzorgd. Kamers zijn OK en rookvrij. Balkons kunnen een renovatie verdragen (onderhevig aan zeelucht?) en worden blijkbaar gebruikt als grote asbak door rokers (!). Het openlucht zwembad is ongelukkig ingepland. Het weer kan heel onstandvastig zijn. Trips naar Biarritz en San Sebastian zeer aan te raden. Capbreton verveelt kwasi nooit. Besluit : goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker voor dat gedeelte van de Baskische kust.

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

1 van onze beste vakanties in jaren! AANRADER!

Linda Meys-D'Haese
13-7-2008

Geen massatoerisme maar puur genieten! 1 klein nadeel is dat we ontstanvastig weer hadden gedurende ons 11 daags verblijf. Wel wagen nodig om je te verplaatsen. Wij zouden onmiddellijk teruggaan. Zéér lekker eten en prachtige kamers met zeezicht.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Hotel in bootstijl: erg prettig

agnes en marcel
24-4-2007

Hotel in bootstijl: erg prettig. Heel ruime, frisse, blauw-witte kamers met groot terras en zicht op de oceaan. Koelkast ontbreekt spijtig. Lekker ontbijt.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cap Club in Capbreton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cap Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.