Hotel Cap Club

8.5Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Capbreton

Op vakantie geweest naar Cap Club?

8.5Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna

4 reviews over Hotel Cap Club

• 8Kermans-Moens20-07-2009

Aan te raden, aangenaam verrast!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Kermans-Moens20-07-2009

Aan te raden, aangenaam verrast.

Hotel Cap Club wijzigde onlangs van naam naar Hotel & Spa Baya. Zeer vriendelijk personeel vooral in het restaurant. Een jonge gemotiveerde en professioneel ingestelde ploeg. Eten is verzorgd en vers, de vis is aanteraden.Wij hadden een Argent kamer (met balkon en zeezicht). De fotos die in de brochures vermeld staan zijn echter deze van een (nog) hogere prijsklasse! Heel het hotel is voorzien op gehandicapten (een gevolg toen het hotel nog deel uitmaakte van het revalidatiecentrum ernaast). Hotel dateert van 2003. Hotel is zeer verzorgd. Kamers zijn OK en rookvrij. Balkons kunnen een renovatie verdragen (onderhevig aan zeelucht?) en worden blijkbaar gebruikt als grote asbak door rokers (!). Het openlucht zwembad is ongelukkig ingepland. Het weer kan heel onstandvastig zijn. Trips naar Biarritz en San Sebastian zeer aan te raden. Capbreton verveelt kwasi nooit. Besluit : goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker voor dat gedeelte van de Baskische kust.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Linda Meys-D'Haese13-07-2008

1 van onze beste vakanties in jaren! AANRADER!

Geen massatoerisme maar puur genieten! 1 klein nadeel is dat we ontstanvastig weer hadden gedurende ons 11 daags verblijf. Wel wagen nodig om je te verplaatsen. Wij zouden onmiddellijk teruggaan. Zéér lekker eten en prachtige kamers met zeezicht.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9agnes en marcel24-04-2007

Hotel in bootstijl: erg prettig. Heel ruime, frisse, blauw-witte kamers met groot terras en zicht op de oceaan. Koelkast ontbreekt spijtig. Lekker ontbijt.

Gereisd met partner in april 2007

Hotel Cap Club info