Camping Le Val de la Marquise

Camping Le Val de la Marquise
8,8

8 tips over Camping Le Val de la Marquise

Gert, 16-7-2015
De camping heeft een slagboom. Als je met je auto het terrein op en af wilt rijden, dien je eerst het volledige bedrag te betalen voor de periode dat je hier verblijft.
A. de Vries, 18-9-2014
Heel veel te zien in de omgeving, mooie dorpjes en natuur.
Aart, 8-9-2014
Kanovaren, Sarlat en Bergerac bezoeken, Aquarium van de Perigord bezoeken (le bugue) Chateau Beynac, Domme, Perigueux, Wijnwandeling en wijnproeverij in Monbazillac (route uit ANWB boekje) Wandelen in het bos tegenover de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de la Marquise voor je op een rij gezet:

Afke Keus, 22-8-2014
    Tips: neem kampeerplek 7, 8, 11 of 12.
    Thiele, 17-8-2014

Enkele tips:

- Intermarché en Lidl in Le Bugue;

- een bezoek aan Chateau Castelnaud;

- manege Arc en Ciel. Zeer leuk voor de kinderen;

Ruud Niemeijer, 12-2-2014
    Lunchen bij Le Chateau in het dorp vlakbij.

Hoogveld, 22-8-2013
    Zou wel hogerop gaan zitten, rustiger.
    Jean, 29-8-2012
    Restaurant 'Oscar' in Le Bugue biedt eenvoudige, maar goede gerechten voor een redelijke prijs. Vanaf de camping zijn mooie fietstochten te maken voor de geoefende fietsers (St Cyprien, Les Ezyes, Le Bugue, Limeuil, Beynac en verder)