Camping Bixta Eder

2 reviews over Camping Bixta Eder in het Nederlands

Prima en rustige camping

gedep
12-3-2011

Zeer goede camping, waar veel Fransen komen. De dame bij de receptie spreekt prima engels. Sanitair is PERFECT. Het wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt en alles werkt goed.

Mooie plaatsen onder oude fruitbomen. Nadeel was wel dat deze fruchtjes op en om de tent vielen. De loop je kapot (en de tent in), waar veel vliegen op af komen.

Bakker komt 's morgens broodjes verkopen.

Een nadeel vonden wij wel dat de camping redelijk ver in het binnenland lag. Het kost bijna 45 min om in Biarritz/St Jean de Luz te komen. Da's 1,5 uur reistijd voor bijvoorbeeld een avondje naar een marktje...

Supermarkten nabij, bakkers en een erg goede afhaalpizzeria in Cambo-les-bain

Gereisd met partner in juli 2010
2008

Rustige,nette camping

bram
3-8-2008

Prima rustige en nette camping nabij kuuroord Cambo les Bains. ~30 km. van St. Jean de Luz.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bixta Eder in Cambo-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bixta Eder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.