Reviews over Cambo-les-Bains

Prima uitgangspunt!

Tanja en Willem
    2-7-2014

De afgelopen week met zeer veel plezier in dit sfeervolle hotel doorgebracht. Het echtpaar zorgt voor een prettig ontvangst, deze sfeer wordt de hele week zorgvuldig bewaakt, heel erg prettig. Vanuit Cambo is Spanje en de Franse kust snel bereikbaar, wij hebben hier bewust voor gekozen. Absoluut geen spijt hiervan!

Prima en rustige camping

gedep
    12-3-2011

Zeer goede camping, waar veel Fransen komen. De dame bij de receptie spreekt prima engels. Sanitair is PERFECT. Het wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt en alles werkt goed.

Mooie plaatsen onder oude fruitbomen. Nadeel was wel dat deze fruchtjes op en om de tent vielen. De loop je kapot (en de tent in), waar veel vliegen op af komen.

Bakker komt 's morgens broodjes verkopen.

Een nadeel vonden wij wel dat de camping redelijk ver in het binnenland lag. Het kost bijna 45 min om in Biarritz/St Jean de Luz te komen. Da's 1,5 uur reistijd voor bijvoorbeeld een avondje naar een marktje...

Supermarkten nabij, bakkers en een erg goede afhaalpizzeria in Cambo-les-bain

Rustige,nette camping

bram
    3-8-2008

Prima rustige en nette camping nabij kuuroord Cambo les Bains. ~30 km. van St. Jean de Luz.

Cambo-les-Bains scoort een 7,7 uit 10, op basis van 14 reviews