Camping Domaine des Chênes Verts

Camping Domaine des Chênes Verts
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Chênes Verts voor je op een rij gezet:

13 reviews over Camping Domaine des Chênes Verts in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Voor herhaling vatbaar

R.
28-11-2017

Wij hadden een eigen wc en geen kids bij ons dus twee van de vragen zijn niet van toepassing.

Prima verblijf, wel was jammergenoeg het weer iets kouder dan normaal. Prachtige omgeving (Sarlat).

Van dam 2016

Cornelis VAN DAM
    7-3-2017

Prima camping met goede receptie en hele mooie rustige ligging.

Van dam 2016

Cornelis VAN DAM
    7-3-2017

Prima camping met goede receptie en hele mooie rustige ligging.

Leuke camping, ruime plaatsen, niet ver van Sarlat

Vroegkampeerders
      21-2-2016

Wat we goed vonden was de stilte en de ruimte, maar pas op: dit was medio-eind juni! Na 1 juli komen de Fransen zelf. Camping toevallig ontdekt op doorreis naar Sarlat. Ligt ver van de weg, is mooi ruim met een mooi zwembad en goed sanitair.

Rond de camping liggen er velden met boerderijen met veel ganzen. De voorzieningen waren nog niet zo lang geleden vernieuwd. Reken er inderdaad niet op dat ze iets anders spreken dan Frans. Helaas kregen we onder de bomen last van ongedierte in de tent (zilvervisjes). De activiteiten beginnen inderdaad pas begin juli, wanneer er wat leven in de brouwerij komt. Verder kun je in de omgeving goed fietsen: er loopt een mooi geasfalteerd fietspad over een oud spoorweg-tracé langs de Dordogne. Verder ligt de rivier vlakbij maar zeker niet op loopafstand. Sarlat en andere steden in de omgeving. O ja, niet onbelangrijk: in het voorseizoen zijn de staanplaatsen goedkoop.

Viel tegen

M&M
      17-8-2015

We hebben op deze camping 1,5 week een stacaravan gehuurd. Helaas is alle animatie in het Frans en neemt niemand van het animatieteam de moeite om een woord over de grens te bespreken.

De stacaravan is eenvoudig, niet bijzonder schoon, heeft slechte bedden (zoals bijna alle stacaravans), en had helaas veel last van ongedierte waaronder kakkerlakken, yak. Wel hadden we een overdekte veranda en houtskool bbq bij de stacaravan. Ook de douche was lekker warm.

De speeltuin bij het zwembad is ook de enige speeltuin (op een los speeltoestel na). Helaas stelt de speeltuin niets voor (paar eenvoudige schommels en een glijbaan).

De locatie is top. Vlak bij het (erg drukke) Sarlat en vlak bij leuke Dordogne strandjes (beide op 15 auto minuten).

Al met al hebben we ons prima in de Dordogne vermaakt, maar viel de camping tegen.

Stacaravan geboekt. Prima met een groot houten terras. Het zwembad is mooi en ruim genoeg. Een kleiner ouder zwembad die overdekt kan worden. Soms te weinig ligstoelen maar er zijn geen handdoek leggers. Bijna alleen Fransen op de camping maar de sfeer is opvallend goed. Al het personeel vriendelijk, behulpzaam en goed gehumeurd. Eten is goed en in de avond is het gezellig op het terras. (Fransen eten laat) Vaak met muziek. Een hele grote supermarkt in Sarlat (15 min) Wij waren hier maar drie dagen, maar hadden graag wat langer willen blijven.

Ruime, mooi gelegen camping

grete
      13-8-2012

Mooi gelegen camping met grote kampeerplaatsen. Prachtige steden/stadjes (Sarlat, Domme, Cahors) en de Dordogne en Lot dicht in de buurt.

Er is een leuke speeltuin, een zwembad met een prachtige waterglijban ernaast. Er is een winkeltje waar je ook vers brood kunt halen en een restaurantje.De pizza en de gegrilde kip (vooraf te bestellen) zijn prima.

Het sanitair wordt de voortdurend schoongemaakt, maar het is oud en wat vervallen. Er zijn zo te zien wel plannen voor nieuwbouw.

Begin augustus was de camping volgeboekt met hoofdzakelijk Franse gezinnen. Er was voor de kinderen volop animatie en voor de volwassen iedere avond een programma - van karaoke tot toneel en heel redelijke bands. (De kinderen hopsen hier ook vrolijk rond).

Leuk om te zien. Gaat door tot rond middernacht en is op de hele camping toch wel goed te horen.

Als je rust zoekt is deze camping niet geschikt. Wij hebben hier een paar dagen heerlijk genoten van de sfeer, het weer rn de prachtige omgeving.

prachtige omgeving

jeroen
      24-7-2011

prachtige ligging!!uitzicht op bergen en landerijen en vlakbij supermarkt en de mooie stad sarlat.geen nederlanders!

Heerlijk rustige camping.

Schouten
      3-8-2009

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Camping ligt in een mooie omgeving, op ca. 9 km. van het mooie Sarlat (hier is ook een supermarkt).

Er wordt door de eigenaren inderdaad geen nederlands of engels gesproken...maar dat hoeft toch ook niet? (Je bent toch in het buitenland op vakantie?) Bovendien werkt er ook een nederlandse receptioniste!

Wij hadden een stacaravan gehuurd; was schoon en stond op een prachtige plaats.

Zwembad is mooi en er was volop animatie overdag en 's avonds.

's ochtends is er een mogelijkheid om lekker verse broodjes te halen, verder is het eten beperkt, alhoewel de pizza's heerlijk zijn.

Kortom: een lekker rustige camping die in een mooie omgeving ligt!!!!

mooie plek met veel groen en rust

jansen of lorkeers
      24-7-2009

Je kunt merken dat de nieuwe eigenaren nog dingen moeten regelen, maaar ze willen er veel voor doen en ook nederlands en engels leren. vriendelijk zijn ze zeker, het zwembad is goed, het restaurant en winkel kan meer keuze gebruiken. De cahlets en mobil home's zijn netjes.In de omgeving is veel te zien zodoende is dit een mooi vertrekpunt. Voor kleine kinderen is er animatie in het hoogseizoen, de speeltuin behoeft vernieuwing, voor de oudere jeugd is er te weinig. We hebben een leuke vakantie gehad hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Chênes Verts in Calviac-en-Périgord (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Chênes Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine des Chênes Verts scoort een 8.35 uit 10 op basis van 396 reviews.