Camping Domaine des Chênes Verts

Weer vandaag10°-3°
Camping Domaine des Chênes Verts
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Chênes Verts voor je op een rij gezet:

18 reviews over Camping Domaine des Chênes Verts in het Nederlands

17-8-2018

Voor herhaling vatbaar

R.
        28-11-2017

Wij hadden een eigen wc en geen kids bij ons dus twee van de vragen zijn niet van toepassing.

Prima verblijf, wel was jammergenoeg het weer iets kouder dan normaal. Prachtige omgeving (Sarlat).

Van dam 2016

Cornelis VAN DAM
          7-3-2017

Prima camping met goede receptie en hele mooie rustige ligging.

Van dam 2016

Cornelis VAN DAM
          7-3-2017

Prima camping met goede receptie en hele mooie rustige ligging.

Leuke camping, ruime plaatsen, niet ver van Sarlat

Vroegkampeerders
            21-2-2016

Wat we goed vonden was de stilte en de ruimte, maar pas op: dit was medio-eind juni! Na 1 juli komen de Fransen zelf. Camping toevallig ontdekt op doorreis naar Sarlat. Ligt ver van de weg, is mooi ruim met een mooi zwembad en goed sanitair.

Rond de camping liggen er velden met boerderijen met veel ganzen. De voorzieningen waren nog niet zo lang geleden vernieuwd. Reken er inderdaad niet op dat ze iets anders spreken dan Frans. Helaas kregen we onder de bomen last van ongedierte in de tent (zilvervisjes). De activiteiten beginnen inderdaad pas begin juli, wanneer er wat leven in de brouwerij komt. Verder kun je in de omgeving goed fietsen: er loopt een mooi geasfalteerd fietspad over een oud spoorweg-tracé langs de Dordogne. Verder ligt de rivier vlakbij maar zeker niet op loopafstand. Sarlat en andere steden in de omgeving. O ja, niet onbelangrijk: in het voorseizoen zijn de staanplaatsen goedkoop.

Viel tegen

M&M
            17-8-2015

We hebben op deze camping 1,5 week een stacaravan gehuurd. Helaas is alle animatie in het Frans en neemt niemand van het animatieteam de moeite om een woord over de grens te bespreken.

De stacaravan is eenvoudig, niet bijzonder schoon, heeft slechte bedden (zoals bijna alle stacaravans), en had helaas veel last van ongedierte waaronder kakkerlakken, yak. Wel hadden we een overdekte veranda en houtskool bbq bij de stacaravan. Ook de douche was lekker warm.

De speeltuin bij het zwembad is ook de enige speeltuin (op een los speeltoestel na). Helaas stelt de speeltuin niets voor (paar eenvoudige schommels en een glijbaan).

De locatie is top. Vlak bij het (erg drukke) Sarlat en vlak bij leuke Dordogne strandjes (beide op 15 auto minuten).

Al met al hebben we ons prima in de Dordogne vermaakt, maar viel de camping tegen.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Chênes Verts in Calviac-en-Périgord (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Chênes Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.