9,9

1 review over Camping Minicamping Petits-Fours (+vakantiehuisjes) in het Nederlands

Rust ten top!

Tom Van Poppel
24-9-2015

Deze plek heeft ons in bijna alle opzichten positief verrast. Toen wij er kampeerden, waren er nog twee andere gezinnen. Het was er dus heerlijke rustig. De kinderen kunnen naar hartelust spelen en rondlopen. De ecologische zwemvijver is een zaligheid. Het sanitair is groot, netjes, modern en wordt regelmatig gereinigd. Dit is geen commerciële camping, dus je kan er geen brood bestellen, drank of eten kopen. De Nederlandse uitbater is vriendelijk en behulpzaam. Het absolute hoogtepunt: de rust is hier ontzettend deugddoend. Het is er bijna altijd stil. Bovendien ben je met de wagen binnen de vijf minuten in het dorp, binnen het kwartier bij supermarkten en de toeristische toppunten uit de streek zijn niet veraf. Wij hebben hier een geweldige zomer doorgebracht. Voor al wie rust, natuur, cultuur en culinair genieten hoog in het vaandel voert en toch graag luxueus kampeert, is dit een topadres.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Petits-Fours (+vakantiehuisjes) in Busserolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Petits-Fours (+vakantiehuisjes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.