Camping Minicamping Petits-Fours (+vakantiehuisjes)

Bekijk alle reviews

Review geschreven door be

Prima camping

be,
11-8-2010

Als je op zoek bent naar een camping waar je rust en ruimte zoekt is dit een echte aanrader. De camping ligt in een omgeving waar je alle kanten mee opkunt, in de nabije dorpen en oude steden de franse sfeer proeven, in de kano op de Dronne, Chateau's rondom, de markten in de dorpjes maar ook heerlijk wandelen en op je ATB door de bossen. Een table d' hotes is mogelijk en nog erg lekker ook. Onze ontvangst door de eigenaren hebben wij als warm ervaren en zullen ook zeker nog een keer een bezoek aan de camping doen. (je ziet op de camping zelfs nog herten)

Gereisd met partner in januari 2010