Camping Minicamping Petits-Fours (+vakantiehuisjes)

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marco Boegman

Fijn huis veel ruimte en privacy

Marco Boegman,
24-2-2017

30-08-2016 een heerlijk huis met een heerlijke buiten keuken zodat je lekker buiten kunt leven . wij waren daar als naturist terwijl de camping dat nog niet was dus totale vrijheid was er op dat moment niet ( zwemmen in een zwermbroek brrr ) maar bij het huis konden wij ons zelf zijn. dank zij de perfecte gastheer en gastvrouw is het evengoed een heerlijke vakantie geworden , (niets is peter te veel) dit jaar komen wij graag terug op Domaine Naturiste Petits fours om weer heerlijk te genieten van de omgeving , de camping . en de gastvrijheid en de ongedwongen zweer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016