Camping Minicamping Petits-Fours (+vakantiehuisjes)

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Alie en Bert de Vries

Aan te raden!

Alie en Bert de Vries,
15-5-2016

Vanwege veranderde omstandigheden elders moesten wij op zoek naar een nieuwe vaste plek voor onze caravan. Na een zoektocht op internet stuitten wij op camping Petits-Fours, pakweg tussen Angoulême en Limoges in de top van de Dordogne. Afgelopen weken zijn we er heen gegaan en maakten kennis met de eigenaar (Peter), die ons hartelijk welkom heette. Hij leidde ons rond op de camping en liet zien wat de mogelijkheden waren. We mochten zelf een plek uitzoeken in het bos. Er werden snel nog even een twee dode bomen geruimd en verzaagd en de grond werd een beetje geëgaliseerd met wat zand uit zijn eigen zandgroeve. Aan materieel en daadkracht geen gebrek! Het werd een ruime prachtige plek, geheel naar onze zin. Precies wat wij zochten: naturistisch, zon en schaduw, mooie natuur, ruime vergezichten, wandel- en fietsmogelijkheden, eenvoudig, kleinschalig, een natuurzwembad, mini-dorpje Busserolles met bar/brasserie en bakker op 2 km. afstand en op 6 km. afstand Piégut, met wekelijks een zeer grote markt en intermarché. Kortom, onze caravan gaat daar voorlopig niet meer weg.

Er zijn nog meer plekken voor de liefhebber!

Wij hebben weer een “huisje” in Frankrijk, waar we regelmatig zullen toeven.

Gereisd met partner in april 2016