Camping Minicamping Petits-Fours (+vakantiehuisjes)

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tom Van Poppel

Rust ten top!

Tom Van Poppel,
24-9-2015

Deze plek heeft ons in bijna alle opzichten positief verrast. Toen wij er kampeerden, waren er nog twee andere gezinnen. Het was er dus heerlijke rustig. De kinderen kunnen naar hartelust spelen en rondlopen. De ecologische zwemvijver is een zaligheid. Het sanitair is groot, netjes, modern en wordt regelmatig gereinigd. Dit is geen commerciële camping, dus je kan er geen brood bestellen, drank of eten kopen. De Nederlandse uitbater is vriendelijk en behulpzaam. Het absolute hoogtepunt: de rust is hier ontzettend deugddoend. Het is er bijna altijd stil. Bovendien ben je met de wagen binnen de vijf minuten in het dorp, binnen het kwartier bij supermarkten en de toeristische toppunten uit de streek zijn niet veraf. Wij hebben hier een geweldige zomer doorgebracht. Voor al wie rust, natuur, cultuur en culinair genieten hoog in het vaandel voert en toch graag luxueus kampeert, is dit een topadres.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015