Vakantiehuis Incombas

VakantiehuisWeer vandaag30°14°

Matig

2 reviews over Vakantiehuis Incombas in het Nederlands

Schitterend vakantiehuis in zeer mooie streek

Fam. Janssen
27-10-2016

Wij zijn naar Incombas gekomen voor twee weken, in september. Het huis was ons aangeraden door vrienden die daar al enkele jaren aan een stuk een deel van hun zomer doorbrengen. Wij waren heel aangenaam verrast door de schitterende locatie.

De reservatie via het agentschap verliep zeer vlot, en het onthaal was heel vriendelijk en correct, ook al waren wij wat te vroeg aangekomen. Het welkomstmandje was leuk... En lekker.

De inrichting van het huis is knus en goed doordacht, wij vonden het er heel comfortabel, binnen en buiten in de enorme tuin en op de drie terrassen.

Wij hebben erg genoten van de rust, en het leuke zwembad. We hebben de manager een enkele keer gebeld, omdat de buitendouche wat lekte. Dat werd diezelfde dag nog hersteld, wat wij fantastisch goed vonden.

We hebben net opnieuw geboekt voor volgend jaar, opnieuw met de hele Familie (3 jonge kinderen).

Onprofessionele en ongastvrije organisatie

Alette
5-9-2016

Bij aankomst bleken een aantal essentiële zaken niet aanwezig in het huis. Contactpersonen spraken elkaar tegen, en probeerden zich er makkelijk vanaf te maken. Oplossing werd pas bij derde reclamatie geboden. Heeft ons zeer veel tijd en frustratie gekost.

Het zwembad was dit jaar omgebouwd naar een nieuw reinigingssysteem, dit was nog niet goed afgesteld en daardoor gaf het water groen af op badkleding en haren. Dit is na enkele dagen bijgesteld en vervolgens gaf het water in de tweede week weer af. Dit zorgde voor 8 stuks badkleding met groene vlekken en groene vlagen. Voorgelegd dat we hier een oplossing voor wilden zien. Hierop is ronduit ontwijkend, afwijzend en onbeschoft op gereageerd door de organisatie.

Het huis voldoet niet aan de inrichting voor 6 personen. Foto’s op de website zijn zeer gunstig genomen, huis is zeer donker in kleurstellingen, eerder geschikt voor een wintersport dan voor een zomervakantie. Keuken is vele malen kleiner dan de foto's doen vermoeden.

Kortom geen aanrader, huis wordt neergezet als een exclusief verblijf, dat is het bij lange na niet. Plus een organisatie die niet in staat is om met klachten om te gaan en geen enkel idee heeft wat gastgerichtheid inhoudt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Incombas in Brantôme (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Incombas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Incombas scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.