Camping Brantome Peyrelevade

Camping Brantome Peyrelevade
8,6

10 tips over Camping Brantome Peyrelevade

Cisca Stuijt, 27-7-2015
Brantome is een mooi plaatsje, de abbey is absoluut een aanrader om te bezoeken.
Joop en Rosalie van Zwieten, 15-7-2015
Ga niet met je caravan of luifel/voortent onder een boom staan. We zijn urenlang op de dag van vertrek bezig geweest met verwijderen van uitwerpselen van de houtduiven. Die hebben daar hun paradijs gevonden !
HV, 19-8-2014
In de omgeving genoeg te doen voor een week of iets meer: Brantome, kanoën, boomklimparcours in Nontron, Bourdeilles.

Marco, 11-8-2014
Ga eens zwemmen/zonnen bij Grand Étang St. Estephe, boomklimmen bij Nontron of karten in Teyjat.
Bertine Boersema, 9-8-2014
Qua sanitair vonden wij dat er nog wel wat verbeterd kon worden. We zaten bij het grote sanitair gebouw. Hier was 1 wc met bril de rest had geen wc bril en werd volgens mij maar 1 x daags schoongemaakt. En dan nog hadden we het idee dat het nog niet grondig gebeurde. Het sanitair bij het zwembad daarentegen was wel schoon maar dit was nog nieuwer. Douches hadden geen goede waterstraal, maar geen gedoe met muntjes ;)
Niels, 3-8-2014
Tip: De markt op vrijdag in Brantome bezoeken met de boot vanuit de camping. Saint-Jean-de-Côle is erg mooi. Je kunt erg super lekker eten!

erik, 26-7-2014
Leuk niet al groot stadje waar je leuk doorheen kan lopen om de kleine winkeltjes te bekijken of om iets te eten. Wij zijn nog naar het oude stadje St Jean de Cole en Periqneux geweest. Je kunt er ook kanovaren, best leuk met de kids, een trip maken met de treinfiets (in de buurt) en er zijn nog een paar attracties in de buurt. Met jonge kinderen ga je echt geen spijt krijgen van deze camping!
theo, 1-6-2014
Bezoek aan de kathedraal, en het park
gertenmirna, 7-10-2012
Het dorp is mooi en leuk om doorheen te wandelen. Veel restaurantjes.
joke kok, 23-8-2012

Brantome een zeer leuk, gezellig plaastje.

Hier komen we zeker terug