Camping Brantome Peyrelevade

8,8

7 reacties Camping Brantome Peyrelevade

Honden

janneke, 18-5-2018
Hoe is om hier met een hond te zijn? is er wandelruimte? En mogen ze bij het rivier komen? En wat is ongeveer het gemiddelde temperatuur in het hoogseizoen

staanplaats

tomelja, 26-1-2016

Vandaag geboekt voor deze camping, we gaan 2 weken in Juli..

We hebben voor nu plek nr 102 toegewezen gekregen.. is dit een fijne plaats?

Zo niet om welke plaats kan ik dan het beste vragen?

We hebben niet voor de rivier gekozen!

oudere tieners en sanitair

goke, 18-10-2015
Vraagje. Hoe staat het met de aantallen oudere tieners. Zijn er echt vooral jongere kinderen of ook genoeg oudere tieners (mijn dochters zijn dan 14, 16 en 19)
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Brantome Peyrelevade voor je op een rij gezet:

tieners

karin, 7-5-2014
    wij willen juli aug misschien naar deze camping, weet iemand of er ook veel jeugd is waar de onze mee kunnen omgaan, en mag en kan je savonds ergens rond hangen op het terein, de camping ziet er in ieder geval goed uit.
    2 reacties

Animatie

Hans, 2-2-2014
    Is er enige animatie op de camping voor de kleintjes? In de vorm van spelletjes, knutselen etc? Alvast bedankt!

weer

Ester Eenkhoorn, 26-6-2013

Hoe is het weer hier in juli/augustus?

Zijn de avonden erg koud?

We horen wisselende verhalen.

Route en tips Brantome

Katrien, 3-1-2012

Wie weet wat een fijnere route is (zonder caravan) naar de camping:

Bij Limoges de snelwegaf en en dan binnendoor of via de snelweg doorrijden over A20 naar A89 en dan ergens bij Perigueux de afslag nemen?

En waar liggen er supermarkten in Brantome

En wat is leuk om te bezoeken met 2 kleuters?

2 reacties