Bouzic (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Bouzic (Dordogne) voor je op een rij gezet:

vakanties Bouzic (Dordogne)

Reviews over Bouzic (Dordogne)

Klein dorpje

Fam. v.d. Kroft
    19-8-2017

Bouzic is vooral leuk als ze de wekelijkse dorpspicknick houden. Het schijnt dat zij de eerste zijn in de streek die hiermee zijn begonnen. Je krijgt een tafel, banken, bestek etc ter beschikking die je na het eten inlevert. Daarna kun je zelf gaan winkelen bij de overdekte markt voor salade, friet, vlees wat je zelf kunt bbq'en of kant en klare kip. Ook veel streekproducten kun je kopen. Wij vonden dit superleuk. Zo verdienen de lokale boeren rechtstreeks en wij hebben hier bvb de lekkerste meloen ooit gegeten. Aanrader om te gaan doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie plek

mvdhoeven75
    2-8-2015

Iedere dinsdag is er een eet feest waar je zelf vlees kan kopen en daarna op de bbq kan klaarmaken, met salades en patat of gegrilde kip, fruit, honing en ze verkopen daar de lekkerste aardbeien van de hele wereld! En daarna gezellig tussen de Fransen het opeten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Klassiek karakteristiek

Ana A
    18-7-2012

Net buiten de hoofdroute langs de Dordogne-rivier, in een meanderend landschap, ligt Bouzic, als menig ander kerkdorpje, te doezelen in de zomerzon. Een haan kraait, een paard kauwt gras, de klok slaat een lome zes, en alleen het krijtbord verhult dat hier vanavond honderden mensen met elkaar zullen eten en drinken op het grote plein.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Het is een hele gezellige camping waar veel voor kinderen

caroline bos
    2-9-2007

Het is een hele gezellige camping waar veel voor kinderen wordt georganiseerd,jeu de boule wedstrijden,klimmen, voetbal enz. De camping ligt erg rustig,caravanplek nr 30 ligt erg mooi, ook zonnig, de camping zelf is erg schaduwrijk! Er zijn ook tafeltennistafels en een zaal met spelletjes, boeken, voetbaltafel enz. Voor wie van rust en gezelligheid houdt is dit een mooie camping ,in de omgeving is genoeg te doen!

Gereisd Familie in augustus 2007

We waren er begin juli, het seizoen was nog niet echt Een

s.van Lottum
    16-7-2007

We waren er begin juli, het seizoen was nog niet echt begonnen. Een rustige en gemoedelijke camping. waar het goed toeven is. Het animatieteam was nog niet begonnen. Wel hebben we heerlijk gegeten, de campingbeheerster kookt voortreffelijk.Prima camping.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bouzic (Dordogne) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 85 reviews