vakantie Bournel

Reviews over Bournel

Geweldig

Jacoline veldman,
    4-9-2015

Mooie plek, geweldig huis en zwembad.

Een super mooie plek om een perfecte vakantie te hebben..

Ruim, luxe, kindvriendelijk

SWW,
    25-8-2014

Villa Lafage is ons zeer goed bevallen. De accomodatie is schoon, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Er is een heerlijke buitenruimte met trampo en speeltoestel voor de kids. Het zwembad was geweldig.

In de nabije omgeving is een aantal bezienswaardigheden, maar doorgaans moet je minimaal een half uur rijden voor de echt leuke uitstapjes. Villa Lafage is overigens ook zeer kindvriendelijk.

Fantastisch huis in heerlijke omgeving

Hanneke Danckaerts ,
    1-7-2014

Villa Lafage in Bournel is een prachtig gerenoveerde duiventil op een landelijk gelegen landgoed. Rondom omgeven door zonnebloemvelden. De eigenaren zijn zeer hartelijk en behulpzaam. Prima prijs//kwaliteit verhouding.

In de dorpjes in de buurt zijn restaurants, kastelen om te bezoeken en vele wandelmogelijkheden.

Prachtig!

Jolanda de Leeuw,
    20-5-2013

Villa Lafage is een prachtig verbouwde luxe duiventoren midden in een prachtig landschap. De omgeving is heerlijk rustig en toch is het niet te afgelegen. Leuke dorpjes, restaurantjes, kastelen en supermarkten binnen redelijke afstand.

Helaas hadden wij niet erg mooi weer dus we hebben niet erg kunnen genieten van de tuin en het zwembad. Blij waren we daarom wel met de Ned. televisiezenders.

Voor fietsers is het er ook prachtig.

Gastvrouw en -heer konden ons voorzien van veel informatie over de omgeving en zijn alleraardigst en gastvrij.

Kortom: een adresje om aan te bevelen!

Fantastisch!!!

Esther Boef,
    12-5-2013

Voor het eerst in lange tijd zijn we weer in Frankrijk geweest, in Villa Lafage, met recht een Villa! Het is hier heerlijk rustig, het uitzicht is echt heel mooi. Bij de gite zijn kippen en schapen waar onze (3) kinderen heerlijk van genoten hebben. Het zwembad was voor de kinderen in het voorseizoen al een genot. De eigenaren Marcella en Yuri zijn super gastvrij en weten veel over de omgeving en leuke uitstapjes te vertellen, zoals marktjes, wijnhuizen of zelfs hardlooproutes. Onze kinderen hebben ook heerlijk gespeeld met de kinderen van de eigenaren, nieuwe beste vriendjes :-) In de superschone gite waren alle basis benodigdheden aanwezig (vaatwasblokjes/vuilniszakken etc) halverwege lekker schone handdoeken, wij gaan zeker nog eens terug!

Bournel scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews