Vakantiehuis Tartifume

1 review over Vakantiehuis Tartifume in het Nederlands

Fantastische plek

V Ni
29-12-2010

Gewoon genieten van een prachtige vakantie. alles goed geregeld. geen ongedierte in de accomodatie, alles fris en fruitig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tartifume in Bourgougnague, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tartifume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.