Weer vandaag18°-2°

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

16 reviews over Hotel La Vieille Ecole in het Nederlands

Fijne kleine camping (4-6 tenten) op een mooi, kindvriendelijke en afgeschermd terrein. Voor onze twee jongens van 10 maanden en 3 jaar was het een ideale plek. Het zwembad gaf veel plezier, maar ook met de andere kindjes werd er volop gespeeld op de camping. Eigenaren Rens & Fred zijn heel (kind)vriendelijk, relaxt en behulpzaam. Veel leuke dorpjes in de buurt. Bij de riddertenten krijg je eigen sanitair, dus geen gesleep met spullen, fijn. Je kunt elke dag vers brood bestellen en een grote supermarkt ligt op kleine 10 minuten rijden. Alles bij elkaar een leuke plek voor een relaxte week vakantie met kinderen tot een jaar of 10.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

prachtige plek

fam. Veenstra
10-11-2016

Zeer gastvrij ontvangen en een heerlijke week gehad in 1 van de ingerichte tenten! Mooie plek en met zwembad waarin de kinderen zich uitstekend hebben vermaakt. Ook van de gezellige en goed verzorgde diners genoten. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heel goed, we komen zeker terug

stefanie Delissen
11-4-2016

mooie ruime tenten met een fijn zwembad. Lekker eten bij Fred.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Het is hier fantastisch

Janet
6-4-2016

Afgelopen met mijn kinderen hier geweest.

Voor het eerst als moeder alleen met 2 kids met de vliegtuig weg.

Wat hebben we genoten bij Fred en Rens! ( en bij dochter en schoonzus die keihard meehelpen)

Wij hadden een kamer in de school..prachtig!

Elke dag een heerlijk ontbijt waar tot grote vreugde van mijn dochter de Nutella niet aan ontbrak.

Mooie zwembad ..geweldige sfeer en er worden veel leuke dingen georganiseerd schilderworkshop ..kinderdisco etc etc

Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fijne vakantie, welkom gevoel

Jeroen Kruisweg
22-9-2015

Mooie vaste tenten met binnen door gordijnen afgescheiden slaapdelen. Echte bedden en matrassen, eigen badkamer op 50 meter afstand. Gezellige plek in 'de oude school' voor table d'hotes of een drankje, erg goed overzicht op het zwembad. Dicht bij Bergerac en nog dichter bij dorpjes met markten, middeleeuwse feesten en antiekmarkten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Warme gastheer en gastvrouw

Astrid Stege
31-8-2015

Rens en Fred, de eigenaren, zijn zeer gastvrij en doen enorm hun best om het hun gasten naar hun zin te maken met de hulp van hun dochter, Stephanie en schoonzoon Job. Oa door verschillende maaltijden aan te bieden, het organiseren van een wandeling en een schilderochtend. Ze maken tijd voor een praatje en de avonden rond het vuur zijn reuze gezellig. Er is een zwembad aanwezig, tafeltennis tafel en in de naaste omgeving zijn er leuke markten te bezoeken.

Eigen sanitair is ruim en prima onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie gehad!

Victor Bakker
13-8-2015

Rens & Fred zijn van die mensen die het in de vingers hebben, op hun Vielle Ecole wordt ‘gastvrijheid’ nog in hoofdletters geschreven. Je wordt ontvangen met een drankje op hun gezellige terras bij het huis voordat er wordt ingecheckt en staat er voor de avondmaaltijd (als je dat wilt) een heerlijke pasta klaar.

De tenten zijn prima en staan op zeer ruime plaatsen. Bijzonder prettig zijn ook de privé badkamers die er standaard bij horen. Lekker ruim met een grote douche, toilet en wastafel.

De sfeer is bijzonder gemoedelijk, de drankjes die je zelf uit de bar kunt halen noteer je zelf maar op een lijstje bijvoorbeeld. En het paar keer per week samen eten is aan te raden: Ze koken er heerlijk voor je (in het bijzonder Fred zijn knoflooksaus) en het is heel gezellig zo samen.

Het was echt een topvakantie! Van de twee plekken waar wij deze zomervakantie zijn

geweest, is Vielle Ecole dé favoriet van onze kinderen (en ons!).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Van onze aankomst tot ons vertrek hebben Fred, Rens, Stephanie en Jop er alles aan gedaan om er een heerlijke vakantieweek van te maken. We verbleven in een gezellig ingerichte kasteeltent bij de B&B, een prachtig verbouwde oude school. Op de aankomstdag konden we direct lekker lui de pasta en meloen met ham bij onze tent laten bezorgen. Een goed begin! Elke ochtend werd het verse brood bij de tent bezorgd. Het luxe privé sanitair met lekkere regendouche en de persoonlijke kleinschalige opzet maakte het glamping gevoel voor ons compleet. Op maandag organiseerde de familie een gezellige bbq. De kindjes vermaakten zich heerlijk op het terrein met de andere kindjes, terwijl de ouders onder het genot van een wijntje konden kennismaken. In de omgeving is enorm veel te doen en voor goede tips kun je ook altijd bij de eigenaren terecht. Van prachtige kastelen, tot leuke eetmarktjes en ook het ezeltje rijden was geweldig. Wij hebben een heerlijke week gehad, Fred, Rens, Stephanie, Jop bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke plek met kleine kinderen

Charlotte
13-7-2015

Wij hebben hier een week een fantastisch verblijf gehad. Met twee kleine kinderen was het een perfecte plek. Fijne en ruime tent, schoon sanitair, prettig zwembad en een klein speeltuintje. Het prettige is dat er een hek om het zwembad staat en het terrein ook omheind is, je hoeft je dus geen zorgen te maken om de kleintjes. Ook de gastheer en gastvrouw zijn erg aardig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Gastvrij en comfortabel Bourgougnague!

Jeroen Kreuger
3-9-2014

"Fijn dat jullie er zijn!" Zo begon de vakantie in Bourgougnague. Naast 4 chambres d'hôtes in de oude meisjesschool zijn op het terrein 6 grote tenten royaal geplaatst. Uitgebreide voorzieningen: eigen/afsluitbare sanitairunit per tent, met familiedouche, toilet en wasbak, dagelijks schoongehouden. Verwarmd/veilig omrande zwembad en speelgelegenheid. Wasmachine; met ijsjes/drankjes gevulde vriezer en koelkast. Vers brood ligt 's ochtends onder de luifel. De tent heeft een eenvoudige/complete keukeninrichting, opgemaakte bedden en diverse zitjes, kledingkast, elektriciteit/verlichting. De wifi reikt soms tot de achterste tent. De auto kun je kwijt aan de voorzijde van het terrein. Wekelijks kan er aan de table d'hôtes meegegeten worden tegen een redelijke prijs en wekelijks wordt een bbq aangeboden. Fred en Rens weten wat échte gastvrijheid is. Van oorsprong nuchtere, attente Groningers, in de zomer ondersteund door dochter en schoonzoon. Betrokken en gezellig, zonder bemoeizucht.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Vieille Ecole in Bourgougnague, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Vieille Ecole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.