Camping Terme d'Astor

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Bouillac (Dordogne)

9Fenomenaal

• 8.9Eetgelegenheden

• Sauna
Meer camping info

33 reviews over Camping Terme d'Astor

• 10Wil16-07-2014

Echt top!!

Een prachtig onderhouden terrein midden in de natuur met zeer ruime staan plaatsen.Wij kamperen heel veel maar dit blijft de mooiste camping waar we dan ook elk jaar meerdere keren heen gaan zelfs zo erg dat we er voor om rijden.prachtig zwembad met het daar boven gelegen bar restaurant met een groot terras.De eigenaren zijn erg gastvrij en dat merk je ook gelijk als je de camping op komt rijden een keurig ontvangst!! Een echte aanrader....eenmaal deze camping bezocht dan ben je verkocht!!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Lakeman02-07-2014

Een onvergetelijke vakantie

Het was dit jaar voor het eerst dat wij bij Terme d'Astor terecht kwamen. Al vanaf het eerste begin voelde het als een warm bad. Bijzonder vriendelijke en gastvrije eigenaren Jacco en Jolanda. Een zeer gezellige en ontspannen sfeer. Kortom alles mag en niets moet, al zijn er natuurlijk wel wat regels, maar die word door iedereen in acht genomen. Het was onze eerste keer, maar we weten nu al, niet de laatste keer. Volgnd jaar komen we weer

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2014

• 9René08-05-2014

Relaxen doe je zó

Heerlijk terrein. Prima voorzieningen. Zwembad Sauna en sanitair. Prima gastheer en gastvrouw. Prettige sfeer met overige gasten. Stonden hier met Acsi kaart.

Gereisd met partner in april 2014

• 9w.12-09-2013

Superlocatie voor iedereen.

Wij zaten met 2 personen in een van de chalets. Er ontbrak niets en alles was erg goed onderhouden. Fijn zwembad, goed personeel, goed restaurant. Schitterende omgeving. Voor stellen en gezinnen een aanrader! Echt top!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Jorijn13-08-2013

zeer kindvriendelijk naturistenparadijsje

In de zomer van 2013 hebben we 3 weken (!) op deze fantastische camping gestaan. Ruime kampeerplekken, de meeste met schaduw. Leuke verhuuraccomodaties. Het terrein is ruim opgezet, en toch behapbaar. Onze dochter van 3 ging haar eigen gang, dat kon daar gewoon! Het zwembad is prima. Lekkere ligbedjes erbij. Ook een pierenbadje en zelfs een bubbelbad. Verder geen toeters en bellen. De animatie voor de kinderen was low profile en daarom zo ontzettend leuk! Knutselen, waterzeepbaan van de helling, Weerwolvenspel, dropping, spooktocht, bordspelletjes, ezeltje rijden... voor ieder wat wils.

De eigenaren Yacco en Jolanda zijn erg sympathiek, flexibel en gezellig. Bij problemen erg behulpzaam.

Al met al een van de fijnste naturistencamping waar ik ook ben geweest. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Sander12-08-2013

Geweldige ervaring rijker

Terme d'Astor is een geweldige camping. Het is echt zoals een naturisten camping hoort te zijn. Veel rust, ruime plekken, schoon sanitair en een goed restaurant. In de middag en avond is er altijd gezelligheid rond de bar en er zijn dan ook genoeg mogelijkheden voor een hapje en een drankje. Het type mens is zeer warm en verwelkomd iedereen. Zeker een camping om terug te komen!

Veel mag en niets moet!

Volgend jaar zeker weer Terme!!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8anoniem21-09-2012

rustige camping

mooie, rustige camping Alleen kwam Jacco iets nonchalant over.Jolanda was erg actief. We komen zeker nog eens terug bij jullie.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8vroomar9704-09-2012

zeer leuke camping voor kinderen

gezinnen met kinderen kunnen hier met een gerust hart naar toe... overzichtelijk en gezellig terrein...lekker zwembad... voor de OUDERE ONDER ONS een gezellige bar... je kan er goed eten voor een redelijke prijs..Jacco en Jolanda zijn ook mensen een goed en vriendelijk hart.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Jakob28-05-2012

Fantastische camping

De camping ligt heel mooi op een heuvel. Goed onderhouden ruime plaatsen. Net schoon sanitair en een mooi zwembad met daarbij een houtgestookte sauna. (wordt 3x p/wk opgestookt)

Gereisd met partner in mei 2012

• 10RCL12-09-2011

Super

De camping is te omschrijven als een klein en gezellig dorpje. Heerlijke oase van rust met goede horeca en ontspannings-mogelijkheden. Ja, het is enorm goed toeven daar bovenop die berg!

Gereisd met partner in augustus 2011

Camping Terme d'Astor info