7,8

19 reviews over Camping Village du Lac in het Nederlands

goede camping aardig druk in het voorseizoen

L.J.M. Pasveer,
16-5-2018

camping is mooi gelegen nabij de stad Bordeaux. goed te fietsen naar de stad, het hart van het centrum ligt op 7 km afstand

Gereisd met partner in april 2018

Mooi camping, slechte accommodatie

Sjoerd VAN GOOR,
12-8-2017

Mooie camping, personeel vriendelijk, makkelijk om Bordeaux te bezoeken. Accommodatie was erg vies, versleten en toe om goed opgeknapt of vervangen te worden.

Gereisd anders in augustus 2017

Prima stay

Maxim,
      3-8-2017

Prima ontvangst, hadden het niet zo mooi en groot verwacht, in een buitenwijk van bordeaux. Verder restaurant zeer lekker gegeten. Aanrader

Gereisd anders in augustus 2017

Vogel

Peter VOGEL,
      28-7-2017

Fijne camping. We hadden echt een topplek met onze tent. Plek nummer 72 echt een aanrader

Gereisd anders in juli 2017

Mooie BMX week gehad

BMX familie uit Holland,
      18-7-2017

Mooie week gehad tijdens het EK BMX. Een hele dikke pluim voor de jongen die de plaatsen moest toewijzen. Hij deed er alles aan om je te helpen.

Beetje jammer dat 1 juffrouw aan de receptie helemaal niet mee wilde denken aan ons slagboom probleem maar gelukkig was dit later snel rechtgezet en konden we om 07.00u van het terrein af.

Gereisd anders in juli 2017

Tevreden

Wil VAN EIJBERGEN,
      26-6-2017

Alles zag er netjes uit, maar de vloeren in de toilet en douche gebouwen werden gedweild met zwart, vies, water!

Daar worden ze niet schoon van , dat was jammer ! Toiletten waren zelf wel schoon zo te zien .

Gereisd anders in juni 2017

Tussenstop

Ad
      20-1-2017

Wifi niet los te branden, ondanks " gratis

Wifi.2x doorgegeven maar je kent t ... franse smile... rest ok

Gereisd met partner in januari 2017

dure stadscamping

suijker
      31-8-2015

om Bordeaux te bezoeken is het voldoende. ik zal niemand aanraden hier langer dan enkele nachten te blijven. Er zitten veel permanentgehuisveste oost Europeanen, het zwembad is te klein. we betaald € 50 per nacht voor 4 personen. de voorzieningen staan daartoe niet in verhouding!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Niet echt slecht hoor!

Peter
      16-8-2015

Grote camping op fietsafstand van Bordeaux. Prima restaurant met sfeervol terras erbij. Personeel vriendelijk maar zakelijk. De omgeving is niet echt top....ligt in stadionbuurt met uitvalswegen Bordeaux...fiestpad naar Bordeaux.

Gereisd met partner in juli 2015

Top camping

Marlies
      15-8-2015

De laatste camping van ons verblijf in Frankrijk, echt ontzettend genoten.

Van te voren deze camping geboekt, na toch redelijk afgeschrikt te zijn door alle middelmatige recensies. Zo blijkt maar weer dat je daar niet op af moet gaan.

Wij vonden de medewerkers van zowel de receptie als het restaurant erg vriendelijk en aardig, het sanitair schoon en de omgeving (op camping en erbuiten) mooi.

Gereisd met partner in augustus 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village du Lac in Bordeaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.