Hotel De L'Opéra

Hotel De L'Opéra

Kleine hotelsWeer vandaag27°16°

We hebben een aantal aanbieders voor De L'Opéra voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De L'Opéra in het Nederlands

Toplocatie voor een low budget hotel!

talleke1965
12-5-2013

Het is vanuit het vliegveld voor €1,40 pp met lijnbus van bordeaux nr 1 te bereiken super ideaal op 100 meter van het hotel naar vvv stopt deze. Je moet bij het hotel om de hoek ( naast vvv) inchecken en het is een receptie loos hotel. De kamers zijn simpel en vloerbedekking moet je niet teveel naar kijken. Tweepersoons bed 1,40 breed goed matras, shampoo en handzeepje aanwezig. Op vijfde verdieping enkel een klein patrijspoort achtig raampje klein dus kamer was warm temp 5 mei 28 graden het hotel ligt echt super centraal

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres35 rue Esprit Des Lois 33000(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De L'Opéra in Bordeaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De L'Opéra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.