Hotel Best western Grand Hôtel Français

Hotel Best western Grand Hôtel Français

Kleine hotelsWeer vandaag24°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Best western Grand Hôtel Français voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Best western Grand Hôtel Français

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand> 10 km

• Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best western Grand Hôtel Français in Bordeaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best western Grand Hôtel Français zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.