Hotel Alton ***

Hotel Alton ***

Hotel Alton
Hotel Alton
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Alton voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alton in het Nederlands

Ontbijt was zeer matig, zeker voor de prijs

Jeroen Nijhuis, 2-10-2006

Ontbijt was zeer matig, zeker voor de prijs. Verder lag inderdaad de metrolijn 100 meter verderop. Zelfs lokale mensen die Bordeaux in moeten parkeren veelvuldig de auto tegenover het hotel om vervolgens de metro te nemen naar de stad. De stad is overigens erg groot. Vooral het centrum is mega. Wij zijn hier 4 nachten geweest en kwamen ook voornamelijk voor Bordeaux - PSV, maar hebben in de stad verder genoten. Onze kamer was ook wat minder, van een twijfelaartje als bed word ik sowieso al niet vrolijk, ik vond het niet echt geweldig allemaal.

Best een aardig hotel,

Kim & Johan, 28-9-2006

Best een aardig hotel,...er zou meer uit te halen zijn,want de ligging is perfect,.....direct langs de metrolijn,..zodat je binnen 5 min. in het centrum zit.

De service is net voldoende,......de kamers kunnen wel weer eens een opknapbeurt gebruiken,maar kan nog net.

In de buurt is verder geen hol te doen ,....maar wij kwamen dan ook voor de wedstrijd Bordeaux-PSV,....wel lag een paar straten verder een top restaurant......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alton in Bordeaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alton scoort een 8.72 uit 10 op basis van 93 reviews.