• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Boé

Reviews over Boé

• 4Theo en familie25-08-2009

Mooie omgeving - slechte service!

Het park ligt op een mooi landgoed en een prachtig kasteel. Echter het onderhoud laat op alle fronten te wensen over. Prachtige bomen laten spontaan takken vallen met een lengte van 6 meter. Het kasteel is helaas slecht onderhouden. Het park biedt geen enkele mogelijkheid om iets te bemachtigen (natje-droogje). De receptie is slechts een gedeelte van de dag geopend en dan nog niet altijd bezet. Het meest vreselijke was echter de kwaliteit van de bedden en matrassen. Echt heel slecht. Jammer voor een park met zo'n potentieel!!

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 2Sfeer in stad

augustus 2009

• 8nico31-07-2009

Viel mee

Boé is een typisch Frans stadje, alles op het zuiderse tempo, niet te snel, niet te traag. Mooie omgeving

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8timothy06-01-2009

tof maar niet voor jong publiek

ik ben er ongeveer 10dagen verbleven in Boé. Het was er schitterend weer maar dat was het dan ook, wij verbleven in een domein (de naam weet ik niet meer precies) waar men overnachting had in een sta caravan met in dit domein enkele activiteiten: vissen,2zwembaden,badminton,petanque,...

Het stadje van waar wij zaten lag zo'n 15min. rijden. in dit stadje had je veele winkels wat wel leuk was maar dat was het dan ook, er was maar 1 avond een show te doen op straat. Voor de jonge bevolking echter niet aan te raden! Dit is meer een vakantie om te genieten van het weer en te rusten. (Vaak ook wat last van de vliegtuigen die overvlogen) Overal rond Boé zijn er luchthavens.

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur