Camping Yelloh! Village Maguide

Camping Yelloh! Village Maguide
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Maguide voor je op een rij gezet:

6 reviews over Camping Yelloh! Village Maguide in het Nederlands

Geweldig

Maartje
29-6-2019

We hebben drie weken op deze camping gestaan met de tent! Met kinderen van 5 en 8 jaar. De camping is klein en overzichtelijk. De plaatsen zijn ruim. Het sanitair is netjes maar wel alles in een ruimte( afwassen,douchen,toilet). Het meer is fantastisch, met een heerlijke bar restaurant waar je heerlijk kunt eten. Het zwembad is klein maar fijn om even te plonzen. Kinderen mogen 1 uur per dag in Het zwembad. Je kunt broodjes kopen op de camping maar in de buurt zitten genoeg grote supermarkten.Naast de camping is een wipe out baan met een mooie loungebar. In de omgeving zijn leuke plaatjes aan het strand waar je kunt winkelen en lekker kunt eten. Ook kun je prachtig fietsen in de omgeving. Wij hebben heerlijk genoten van de rust en de fijne sfeer.

Prachtige camping in wording

Anja
4-9-2018

Camping Maguide is duidelijk pas overgenomen door Yelloh Village. Ze zijn veel aan het opknappen, waaronder nieuwe chalets, nieuw asfalt, een Balneo en het privé strand. Het chalet park ziet er prachtig uit, je kunt je boot meebrengen en in de haven leggen, nieuw aangelegde parkplanten en basketbalveld/voetbal panna. Het sanitair is pas geleden geplaatst inziet er zeer verzorgd uit. De campingplaatsen daarin tegen zijn krap (onze caravan van 6,5 M met dissel) paste net aan. Veel zandplaatsen en als je tussen de oude stacaravans sta heb je totaal geen camping gevoel. Wij hopen dat Yelloh Village dit nog gaat aanpakken want dan wordt het een prachtige camping. Hond is welkom en mag niet op het privé strandje, maar er is naast "het echte" strand nog een waar hij ook zo in het meer kan. Daar zaten wij vaak alleen. Tevens kun je het bos via de camping bereiken

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping

Daniëlle
24-8-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. We waren met een grote tent, meeste staanplaatsen zijn ruim. Leuke plekken zijn F19, 18, 17 en F25. Wel elke dag een klimmetje naar het sanitair gebouw. Goed voor de kuitspieren. Koelkastjes te huur op camping, dit zijn een soort kluisjes in een grote koelkast in de laverie. Kan niet heel veel in. Maar wij hadden er genoeg aan. Sanitair werd paar keer per dag schoongemaakt. Toiletpapier aanwezig, maar wel vaak op. Enige minpunt vond ik dat douches, wc's en afwasplekken bij elkaar zaten. Alleen rond 1800 uur was het echt druk, verder altijd douche beschikbaar. Dus neem voor de zekerheid een rol mee. Het meer is fantastisch. Heel kindvriendelijk, zelf de kleintjes kunnen lang staan. Leuke glijbaantjes en een vierkant verderop in het meer waar je vanaf kan springen. Zwembad is een spa en kinderen mogen er een uur per dag in. Restaurant is prima. verschillende nationaliteiten op camping.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Yelloh! Village

Leuke camping in zeer toeristisch gebied

M. B.
9-8-2018

Positief: Caravan Iris was splinternieuw en was schoon. Flesje wijn en startpakket bij aankomst. Privé strand aan meer is erg fijn. Spa ruimte is heerlijk als het buiten erg heet is. Daar staan ook bedjes in de schaduw. Kinderen mogen er niet in. Eten op de camping prima, redelijke prijzen. Afhaalpizza's ook lekker. Kampwinkel erg duur maar brood was prima van prijs en lekker. Bij de receptie spreken ze Engels. Minpunten: Geen bedjes en parasol op het strand. (wij kochten ze bij de GIFI voor 5 euro per stuk) Drie avonden in twee weken tijd (was te overzien) last gehad van het lawaai van een thema avond/disco. Ging tot 01.00u door. Er was niet iets van een groot sportveld voor de kinderen. Omgeving erg druk (fransen houden hier ook vakantie) en niet heel veel te zien in de omgeving. Aanrader: Bordeaux, parkeren bij P+R en voor €4,50 de hele dag parkeren en met de tram de stad in.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige camping voor herhaling vatbaar!

Cecilia
3-8-2018

Village Maguide is een heel verzorgde camping direct aan het meer. Veel groen en redelijk privé liggende (vrij nieuwe ) sta caravans. Iedere sta caravan heeft een klein stukje privé “strand” met ligbedden. Leuk speeltuintje voor de kleintjes, basketbal en voetbalveldje, volleybal en speeltoestel in het water. Super markt zit ook op de camping en prima voor de broodjes, barbecue vlees of vergeten boodschappen: uiteraard stuk duurder dan andere supermarkten maar die zit binnen 5 km. (Spar) of 10 km (Lidl) Op de camping zit een heerlijk restaurant! Direct naast de camping zit een wipe out park, springkussens etc, een haven met boot verhuur. Biscarosse Plage is een leuk toeristisch dorpje. Leuk strand aan zee met enorm eb en vloed verschil en spectaculaire golven! Super voor surfers. In biscarosse Plage ligt ook een heel mooi klimpark vanaf 4 jaar oud, bisc’aventure. We zijn ook naar bordeaux geweest maar dat viel tegen.

We komen nog een keer terug!

Ron
8-8-2009

Leuke camping, de plek is mooi en het personeel is erg aardig. De 2 sterren status zit 'm waarschijnlijk in de erbarmelijke staat en karig schoongemaakte sanitaire voorzieningen. De plateaus voor tenten zijn echt geweldig aangelegd, jammer alleen dat ze er zwartzand voor gebruikt hebben omdat onze tent er na 6 dagen behoorlijk smerig door geworden is. DE Omgeving van de camping is echt super! Camping ligt AAN het meer en de Atlantische oceaan is zeer dichtbij.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Maguide in Biscarrosse (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Maguide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.