Camping En Chon Les Pins

1 review over Camping En Chon Les Pins in het Nederlands

Leuke rustige camping

arjen de groot
23-8-2016

Mooie ruime plaatsen en genoeg schaduw. Als je niet op een mega camping wil staan maar wel in Biscarrosse dan is dit een aanrader. 2 sterren maar dat komt omdat er geen restaurant is. Douche en wc Toppie schoon. Eigenaar spreekt alleen Frans maar is wel aardig. Camping is niet goedkoop maar wel zeer netjes en goed. Zwembad niet groot maar wel erg mooi. Klein minpunt is dat er geen plek is voor je toilet te legen. En de eigenaar er over viel dat ik mijn auto aan het opladen was, koste te veel stroom. Dit had ik nog nooit meegemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping En Chon Les Pins in Biscarrosse (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping En Chon Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.