Camping Bimbo

Anders

Verschrikkelijk

Karel
7-9-2018

De avonden gaan de luidsprekers op deze camping vol open om de slechte zang van de Franse coverbands ten gehore te brengen. Dit duurt tot middernacht. Daaraan ontkomen is niet mogelijk. Zelfs de beste oordoppen zijn er niet tegen bestand. Wanneer je met de campingeigenaar daarover in gesprek gaat wordt dat niet gewaardeerd. Ook dat wordt met een hoog volume gedeeld. Dus geen ruimte voor een gesprek daarover.

Het zwembad ziet er goed uit alleen mogen de kinderen er niet alleen zwemmen. Onder de 16 jaar moet er een ouder verplicht mee naar het zwembad. Op die manier kan de de jonge toezichthouder alle aandacht aan haar vriendinnen en telefoon geven.

Ook opletten of de facturatie juist is, rekenen blijft moeilijk.

Nooit meer

Marion
23-8-2018

Het sanitair was netjes, schoon en hygienisch.

het zwembad mooi en schoon. er is toezicht, echter deze is vooral druk met haar telefoon. Kinderen onder de 16 mogen, ongeacht diploma, niet zonder ouders zwemmen.

Wij hadden met onze vouwwagen een comfortplek. deze was to huisjes en aan een asfaltweg. Bovendien kon onze auto niet naast onze tent en heeft dus twee weken voor onze neus gestaan. het is de hele dag een komen en gaan van auto's voorlangs onze tent geweest.

Het is eigenlijk een huisjespark met wat kampeerplekken. Dit gaf bij ons niet het kampeer/campinggevoel.

Een heel groot nadeel vonden wij de vele optredens in de avond. Op zaterdag en zondag na zijn er elke avond optredens tot 00:00. Dit is zo luid dat je op sommige dagen niet eens een normaal gesprek voor je tent kon voeren. Er is geen rust.

Dit aangeven bij de campingbaas/receptie werd niet gewaardeerd.

Bertrand
20-8-2018

Super vakantie

Gerty
16-10-2017

Een fijne camping en erg schoon

Super camping, vooral met kinderen

Mireille
12-8-2017

Camping is groen en erg netjes. Sanitair is prima, het personeel zeer vriendelijk en allemaal Engels sprekend. We hebben met veel plezier onze week volgemaakt.

Buiten de camping blijven het Fransen, Engels spreken gebeurd bijna nergens. Toch geeft dit wel een vakantiegevoel, een ander ouderweds met handen en voeten iets duidelijk maken.

camping biscarosse

French
26-7-2017

Leuke camping, fijn zwembad, met verwarmd water. Weinig nederlanders, goed sanitair. Alleen het weer viel tegen.

beoordeling

Peter muilwijk
      22-7-2017

Fijne camping,fijne omgeving en leuk voor de kinderen

Niet meer, erg onaardige mensen, veel herrie

Wouter
        20-11-2016

Omgeving is prachtig. Camping is druk, zwembad klein en medewerkers van de camping zijn onaardig, zelfs richting de kinderen. Camping is eigenlijk gericht op Franse bezoekers en er wordt geen moeite gedaan om het iets internationaler aan te pakken. Bijna iedere avond zeer luide muziek over de hele camping.

meer dan prima camping!

W. Karssen
        22-8-2016

Nooit meer boeken via Flowercampings! Je boekt "comfort" plaats, krijgt de bevestiging dat deze 80 tot 100 m2 zijn, maar bij aankomst kom je op de kleinste plek te staan : 56 m2.

Met veel pijn en moeite mag je later verhuizen naar een grotere plek...

prachtige caravan

De konink
        23-7-2016

Mooie schone camping. Mooie caravan. Schoon sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bimbo in Biscarrosse (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bimbo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.