Vakantiehuis

33 reviews over Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande in het Nederlands

Landelijk ontspannend.

Rien Freriks,
22-9-2018

Maak je geen zorgen over de onthaal,alles is perfect voor elkaar.

Gereisd met partner in september 2018

Bollekes,
10-8-2018

Een heerlijke week Dordogne achter de rug... prachtige locatie en warme ontvangst!! Doe zo verder Jef en Inge... Een aanrader!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top locatie ,top gastheer/vrouw wij gaan zeker ter

Cathleen ,Hans,
28-7-2018

een locatie waar je tot rust komt ,super vriendelijk en behulpzame gastheer en vrouw ,proper terrein gezelig borrelterras ,keuvelmomenten en vooral Boris de hond niet vergeten sjef en Inge zijn echt supperlieve mensen .

Er zijn drie gittes maar toch is het rustig en heeft ieder zijn privacy .

Het zwembad is zalig en wat top is het is bronwater

Wij gaan zeker terug 😎🍷☀️

Groetjes Hans en Cathleen

Gereisd met vrienden in juli 2018

Prachtig

Fam. Packbier,
7-8-2017

Geweldige vakantie gehad in deze prachtige accomodatie! Gite III vonden wij groot genoeg voor ons. De woonkamer/ keuken is sfeervol ingericht en voorzien van alle basisbehoefte. De tv is klein, maar wij hebben deze nauwelijks aan gehad. De badkamer is schoon en ruim. De slaapkamer op de benedenverdieping is groot genoeg. De slaapkamer op de verdieping is ruim, maar oogt krap door de schuine dak. Onze kinderen (15 en13) hebben echter hier prima kunnen slapen. Er is slechts 1 kledingkast aanwezig, dit vonden wij wat weinig. Erg prettig is de aanwezigheid de diepvries.

De gite heeft een mooie, privé tuin met privacy. Door de grote mooie boom in de tuin is er altijd een plek met zon en met schaduw. Het zwembad is een genot.

Wij hebben gebruik gemaakt van de aanwezige wasmachine. Ook dit is allemaal erg netjes verzorgd.

De accomodatie ligt in een oase van rust. Als dit is wat je zoekt (zoals wij) geweldig. De eigenaren zijn erg behulpzaam,vriendelijk en gastvrij. Hun hond is een lieverd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

Johan, Saskia, Dylan, Zita, divatje,
11-7-2017

Zeer leuke gite voorzien van alle comfort en mooi zwembad met alle privacy

Super sympathieke mensen die het uitbaten met hart en ziel

Wij komen zeker nog terug

Super mooie en lieve hond Boris gaan we missen, kids hebben zich reuze geamuseerd .

Leuke avondjes gehad met de eigenaars .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische reis gehad

Servaas Verhaege
1-9-2016

Prachtig domein van 2 lieve en leuke mensen. Onze 2 kinderen hebben zich super geamuseerd in het zwembad en op het domein. Onze gite met privé tuin en bbq waren perfect om te vertoeven na een uitstapje hier of daar. De nodige info van toffe routes en leuke marktjes gekregen van Inge en Joseph. Kortom aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Inge en Sjef zijn bijzonder gastvrij. Het zwembad is fantastisch, de ruimte en de rust heerlijk. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes, een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Wauw!

Sandy & Cathelijne
14-7-2016

Wat een mooie gites verhuren Inge en Sjef ! En een grote pluim voor de gastvrijheid! Wij verbleven met twee jonge kinderen in gite 2 en alles wat je nodig hebt was daar aanwezig. De aangrenzende ruime tuin is ook een pluspunt, de kinderen hebben daar veel gespeeld. Daarnaast konden we gebruik maken van het prachtige zwembad. Een mooie rustige omgeving waar je fijn kan hardlopen (vraag Sjef even naar de routes voor wandelen en hardlopen) Wij hebben hier een super relaxte vakantie gehad en komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Heerlijk! Fantastisch

S. de Boer-Prins
20-9-2015

We zijn hier voor de tweede keer geweest (2 jaar geleden ook geweest) en het was weer geweldig! We waren met m'n ouders en 2 kinderen van 9 en 5 jaar oud en er was voor elk wat wils. De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren, Joseph en Inge met hun hond 'Boris' is zeker een pluspunt. Er is in de omgeving zoveel te doen. (we hebben nog niet alles gezien) oké, soms moet je er iets langer voor in de auto zitten, maar de routes zijn zo mooi dat dat geen straf is.

Ook het zwembad was weer goed verzorgd.

We hebben echt een topvakantie gehad!! Absoluut een aanrader!!

Gereisd anders in augustus 2015

Heel fijn

Eric
30-7-2015

Rustige en mooie streek. Ruime en praktische gite. Goed ingericht en proper. Mooi zwembad met mooi uitzicht. Zeer goede ontvangst en behulpzame eigenaars.

Pluspunt is ook minpunt = nogal afgelegen. Zeer zustig, maar je moet toch wat trajecten afleggen voor bezienswaardigheden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande in Biron (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.