Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande ****

9,5

30 reviews over Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande in het Nederlands

Prachtig

Fam. Packbier, 7-8-2017

Geweldige vakantie gehad in deze prachtige accomodatie! Gite III vonden wij groot genoeg voor ons. De woonkamer/ keuken is sfeervol ingericht en voorzien van alle basisbehoefte. De tv is klein, maar wij hebben deze nauwelijks aan gehad. De badkamer is schoon en ruim. De slaapkamer op de benedenverdieping is groot genoeg. De slaapkamer op de verdieping is ruim, maar oogt krap door de schuine dak. Onze kinderen (15 en13) hebben echter hier prima kunnen slapen. Er is slechts 1 kledingkast aanwezig, dit vonden wij wat weinig. Erg prettig is de aanwezigheid de diepvries.

De gite heeft een mooie, privé tuin met privacy. Door de grote mooie boom in de tuin is er altijd een plek met zon en met schaduw. Het zwembad is een genot.

Wij hebben gebruik gemaakt van de aanwezige wasmachine. Ook dit is allemaal erg netjes verzorgd.

De accomodatie ligt in een oase van rust. Als dit is wat je zoekt (zoals wij) geweldig. De eigenaren zijn erg behulpzaam,vriendelijk en gastvrij. Hun hond is een lieverd.

Voor herhaling vatbaar

Johan, Saskia, Dylan, Zita, divatje, 11-7-2017

Zeer leuke gite voorzien van alle comfort en mooi zwembad met alle privacy

Super sympathieke mensen die het uitbaten met hart en ziel

Wij komen zeker nog terug

Super mooie en lieve hond Boris gaan we missen, kids hebben zich reuze geamuseerd .

Leuke avondjes gehad met de eigenaars .

Fantastische reis gehad

Servaas Verhaege, 1-9-2016

Prachtig domein van 2 lieve en leuke mensen. Onze 2 kinderen hebben zich super geamuseerd in het zwembad en op het domein. Onze gite met privé tuin en bbq waren perfect om te vertoeven na een uitstapje hier of daar. De nodige info van toffe routes en leuke marktjes gekregen van Inge en Joseph. Kortom aanrader om naar toe te gaan.

Schitterende Gites op een prachtige locatie!

Co en Bea, 18-8-2016

Inge en Sjef zijn bijzonder gastvrij. Het zwembad is fantastisch, de ruimte en de rust heerlijk. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes, een echte aanrader.

Wauw!

Sandy & Cathelijne, 14-7-2016

Wat een mooie gites verhuren Inge en Sjef ! En een grote pluim voor de gastvrijheid! Wij verbleven met twee jonge kinderen in gite 2 en alles wat je nodig hebt was daar aanwezig. De aangrenzende ruime tuin is ook een pluspunt, de kinderen hebben daar veel gespeeld. Daarnaast konden we gebruik maken van het prachtige zwembad. Een mooie rustige omgeving waar je fijn kan hardlopen (vraag Sjef even naar de routes voor wandelen en hardlopen) Wij hebben hier een super relaxte vakantie gehad en komen zeker terug.

Heerlijk! Fantastisch

S. de Boer-Prins, 20-9-2015

We zijn hier voor de tweede keer geweest (2 jaar geleden ook geweest) en het was weer geweldig! We waren met m'n ouders en 2 kinderen van 9 en 5 jaar oud en er was voor elk wat wils. De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren, Joseph en Inge met hun hond 'Boris' is zeker een pluspunt. Er is in de omgeving zoveel te doen. (we hebben nog niet alles gezien) oké, soms moet je er iets langer voor in de auto zitten, maar de routes zijn zo mooi dat dat geen straf is.

Ook het zwembad was weer goed verzorgd.

We hebben echt een topvakantie gehad!! Absoluut een aanrader!!

Heel fijn

Eric, 30-7-2015

Rustige en mooie streek. Ruime en praktische gite. Goed ingericht en proper. Mooi zwembad met mooi uitzicht. Zeer goede ontvangst en behulpzame eigenaars.

Pluspunt is ook minpunt = nogal afgelegen. Zeer zustig, maar je moet toch wat trajecten afleggen voor bezienswaardigheden.

Als een god in Frankrijk !

Fam Houben, 6-1-2015

Wat hadden wij het getroffen op la Ballande. Onze verwachtingen lagen hoog, maar deze werden nog overtroffen door de werkelijkheid. Wat hebben Inge en Jef hier een mooi vakantieparadijsje van gemaakt. Alles tot in de puntjes af en verzorgd.

Zeer ruime nette gite waar wij een super fijne vakantie hebben gehad. En natuurlijk niet te vergeten het heerlijke zwembad

Jef en Inge stonden altijd klaar met leuke routes en tips voor bezienswaardigheden in de omgeving.

Wij zijn nu een vakantie voor 2015 aan het zoeken , en het valt niet mee om een gelijkwaardige gite te vinden!

Inge en Jef nogmaals hartelijk dank

En een dikke poot van Wies voor Boris 🐾

Prachtig huis en gebied, fantastische eigenaren.

bart overgaauw, 11-8-2014

Afgelopen 2 weken mogen genieten van dit heerlijke huis. wij hadden Gite 3 en hebben 2 weken van alle rust, mooie plekken, omgeving en de gast heer en vrouw genoten. Het huis was heerlijk ruim en koel en alles was aanwezig. tijdens de warmere dagen van het schitterende zwembad gebruik gemaakt en de mooie omgeving gezien. De eigenaren willen je met alles helpen en hebben zeer goede tips voor de omgeving. Echt een aanrader!!

leven als god in Frankrijk.

de maere dirk, 31-7-2014

We logeerden in gitte 2, samen met onze drie kinderen .De verwelkoming was super , we voelden ons er meteen welkom ! Het huis is zeer netjes en ruimte is er voldoende.Het zwembad heeft onze kinderen een reuze tijd doen beleven , een zwembad dat steeds , iedere dag weer zeer netjes onderhouden was door de uitbater .De uitbaters , Inge en zjef waren aangenaam aanwezig en stonden steeds klaar als het op uitleg en goede raad over uitstappen en boodschappen doen ging!!! Ze maakten het nog superder dan dat het al was!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande in Biron (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande scoort een 9.47 uit 10 op basis van 30 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: