Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande

Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande

9.9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Biron (Dordogne)

9.9Fenomenaal

• 8.5Inrichting
  • 9.9Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

35 reviews over Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande

• 10Fam. Jacobs01-08-2020

Mooie gite, prachtig zwembad!

Prachtige gites, leuk en kleinschalig (3 in totaal). Geweldig mooi en groot zwembad in een bosrijke omgeving. Centraal gelegen voor leuke uitstapjes in Dordogne en Lot et Garonne. Sjef en Inge zijn zeer gastvrij en geven graag tips.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10de Blommetjes30-08-2019

Voor iedereen een aanrader!!

Een heerlijk veel te kort verblijf gehad in Gite 3. Een mooie goed afgewerkte en schone gite met veel ruimte. Wij hebben prachtig weer gehad maar ook met minder weer zit je in deze gite niet op elkaars lip. Het zwembad met zitgelegenheid (in de zon en overdekt) is ruim en schoon. Heerlijk om na een uitstapje even af te koelen of om de hele dag te relaxen. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en hebben veel informatie over de omgeving. In de omgeving kun je vele uitstapjes maken van tochten per kano over de Dordogne tot bezoek aan grotten en van bezichtigingen van kastelen tot uit eten op een eetmarkt. Super mooie natuur in de omgeving met hagedissen uilen en herten. Wij hadden met een verblijf van een week echt tijd te kort voor wat deze regio en deze verblijfplaats te bieden heeft. Inge en Sjef bedankt voor een heerlijk verblijf!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Rien Freriks22-09-2018

Landelijk ontspannend.

Maak je geen zorgen over de onthaal,alles is perfect voor elkaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Bollekes10-08-2018

Een heerlijke week Dordogne achter de rug... prachtige locatie en warme ontvangst!! Doe zo verder Jef en Inge... Een aanrader!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Cathleen ,Hans28-07-2018

Top locatie ,top gastheer/vrouw wij gaan zeker ter

een locatie waar je tot rust komt ,super vriendelijk en behulpzame gastheer en vrouw ,proper terrein gezelig borrelterras ,keuvelmomenten en vooral Boris de hond niet vergeten sjef en Inge zijn echt supperlieve mensen . Er zijn drie gittes maar toch is het rustig en heeft ieder zijn privacy . Het zwembad is zalig en wat top is het is bronwater Wij gaan zeker terug 😎🍷☀️ Groetjes Hans en Cathleen

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10Fam. Packbier07-08-2017

Prachtig

Geweldige vakantie gehad in deze prachtige accomodatie! Gite III vonden wij groot genoeg voor ons. De woonkamer/ keuken is sfeervol ingericht en voorzien van alle basisbehoefte. De tv is klein, maar wij hebben deze nauwelijks aan gehad. De badkamer is schoon en ruim. De slaapkamer op de benedenverdieping is groot genoeg. De slaapkamer op de verdieping is ruim, maar oogt krap door de schuine dak. Onze kinderen (15 en13) hebben echter hier prima kunnen slapen. Er is slechts 1 kledingkast aanwezig, dit vonden wij wat weinig. Erg prettig is de aanwezigheid de diepvries. De gite heeft een mooie, privé tuin met privacy. Door de grote mooie boom in de tuin is er altijd een plek met zon en met schaduw. Het zwembad is een genot. Wij hebben gebruik gemaakt van de aanwezige wasmachine. Ook dit is allemaal erg netjes verzorgd. De accomodatie ligt in een oase van rust. Als dit is wat je zoekt (zoals wij) geweldig. De eigenaren zijn erg behulpzaam,vriendelijk en gastvrij. Hun hond is een lieverd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Johan, Saskia, Dylan, Zita, divatje11-07-2017

Voor herhaling vatbaar

Zeer leuke gite voorzien van alle comfort en mooi zwembad met alle privacy Super sympathieke mensen die het uitbaten met hart en ziel Wij komen zeker nog terug Super mooie en lieve hond Boris gaan we missen, kids hebben zich reuze geamuseerd . Leuke avondjes gehad met de eigenaars .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Servaas Verhaege01-09-2016

Fantastische reis gehad

Prachtig domein van 2 lieve en leuke mensen. Onze 2 kinderen hebben zich super geamuseerd in het zwembad en op het domein. Onze gite met privé tuin en bbq waren perfect om te vertoeven na een uitstapje hier of daar. De nodige info van toffe routes en leuke marktjes gekregen van Inge en Joseph. Kortom aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Co en Bea18-08-2016

Schitterende Gites op een prachtige locatie!

Inge en Sjef zijn bijzonder gastvrij. Het zwembad is fantastisch, de ruimte en de rust heerlijk. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes, een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Sandy & Cathelijne14-07-2016

Wauw!

Wat een mooie gites verhuren Inge en Sjef ! En een grote pluim voor de gastvrijheid! Wij verbleven met twee jonge kinderen in gite 2 en alles wat je nodig hebt was daar aanwezig. De aangrenzende ruime tuin is ook een pluspunt, de kinderen hebben daar veel gespeeld. Daarnaast konden we gebruik maken van het prachtige zwembad. Een mooie rustige omgeving waar je fijn kan hardlopen (vraag Sjef even naar de routes voor wandelen en hardlopen) Wij hebben hier een super relaxte vakantie gehad en komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Vakantiehuis Les gîtes du hameau Ballande info