Camping Capfun Le Moulinal

Camping Capfun Le Moulinal
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Moulinal voor je op een rij gezet:

208 reviews over Camping Capfun Le Moulinal in het Nederlands

Prima camping!

Annefleur Straver
3-9-2018

Pluspunten van de camping:

- levendig

- veel animatie en dingen die georganiseerd worden

- mooie rustige omgeving

- leuk zwembad, veel te doen

- op zich prima eten in het restaurant

- onze stacaravan was schoon en fris

- als je rijden niet erg vind is er genoeg leuks te zien en te doen in de wijde omgeving (domme, sarlat, biron, monpazier etc).

- grote supermarkt op 15 min rijden.

Minpunten:

- geen bereik met je telefoon.. alleen sloom internet bij de bar (wifi).

- alles wel erg gehorig vanuit je stacaravan. Je hoort elke beweging van je buren.

- veel irritante vliegjes die om je hoofd heen vliegen

- de wraps tijdens de Mexicaanse avond waren echt smaakloos.

- Erg druk bij het zwembad (tenzij je tussen half 1 en 3 er bent. Dan lunchen de Fransen nl.)

- Vooral op de Fransen gericht

Al met al een hele fijne vakantie gehad, maar als Nederlander heb je altijd wat te klagen. Dus wij ook ;).

Nooit meer!!

Annemieke
27-8-2018

De stacaravan (type Waikiki) waarin wij (2 weken) verbleven is duidelijk aan vervanging toe. Het toilet stonk verschrikkelijk, er zat schimmel in de douche, de bank in de woonkamer was ronduit smerig, onze plek was volkomen overwoekerd door bomen/struiken en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Eén van de redenen dat wij deze camping geboekt hebben was het (vis)meer. In de 2 weken dat wij hier verbleven is er slechts 1 karper gevangen.

Internet is slecht. Het is wel een camping waar veel georganiseerd wordt. Het zwembad met glijbanen is leuk maar veel te klein. De gasten op de camping zijn overwegend Frans. De supermarkten zijn op ongeveer een half uur rijden van de camping.

Fantastische vakantie!!!

Geerdsen
15-8-2018

Wat een super vakantie hebben wij gehad, ze hadden 6 dagen per week programma in de avond wel alles Frans maar het was gewoon leuk, disco, theater, muziek etc.

Ze doen er ook veel voor kinderen frans is wel de overhand maar er zijn Nederlandstalige animators.

Zwembad is geweldig leuke glijbanen!!! Wij zijn er 2 weken geweest en geen dag was hetzelfde qua programma. Woensdag hebben ze een kleine markt op de camping. Het ligt wel verder van de activiteiten in de Dordogne, sarlat is een uurtje rijden maar voor ons was dat geen nadeel. Verder veel leuke plaatsjes ook in de buurt zoals monpazier, belves, villereal etc. En in juli/augustus een leuke eetmarkt in de avond in Lacapelle-Biron. Kortom genoeg te doen en onze kids en wij zelf hebben genoten van deze vakantie

Capfun

nette leuke camping met super animatie

familie Lokken
9-8-2018

mooie leuke kindvriendelijk camping wij zaten in een mobilehome.

plus punten:

kind vriendelijk en schoon, goede animatie, 2 Nederlandse animatoren.

leuk zwembad en grote zwem/visvijver

prijs kwaliteit redelijk.

mobilehome was netjes en schoon

goede medische post bij zwembad door de badmeesters

vriendelijk personeel

prijs kwaliteit restaurant goed

min punten:

geen telefonisch/4G bereik moet 10 km rijden om te kunnen bellen(kpn/vodafoon) rest providers weet ik niet maar iedereen klaagde er over.(alleen de fransen konden bellen maar overschakelen van netwerk provider lukte niet.

geen WiFi alleen bij de receptie vaak overbelast.

visvijver zit weinig tot geen vis .met meerdere karper vissers gevist maar in de 14 dagen ik er was is er 1 gevangen.

veel beschadigde tegels bij het zwembad of liggen los

camping winkel erg klein en eerste supermarkt is half uur tot 40 min rijden door de slechte wegen.

Super vakantie

Daems
9-7-2018

+ zeer mooi uitgestrekt vakantie domein

Vriendelijke mensen zowel aan receptie/bar en animatie

Mooie omgeving

Goede voorzieningen

- vrij afgelegen (minstens 1u van alle bezienswaardigheden)

- bijna geen verlichting op het domein

- te weinig vuilbakken op het domein

- zwembad was te klein op drukke momenten, mischien moeten ze een 2de open doen want het hoogseizoen was nog niet bezig. En kinderen mochten niet met grote zwemband in het zwembad en ook niet met een bal in het water spelen.

Maar het mag dan wel in het meer.

mooi zwembad

Myriam Pame
1-3-2018

Zeer propere aangename camping in een mooie omgeving.

Schitterende inzet van de animators voor kinderen van alle leeftijden.Ook in verschillende talen.

combinatie zwembad en meer zijn uitstekend - mooie glijbanen - mooi zwembad

Fantastische camping

22-9-2017

Geweldige camping voor jong en oud. Ontzettend veel te doen op de camping zelf. Elke avond optredens/shows op het podium bij het zwembad. Zwembad was fantastisch, vooral de 4 glijbanen zijn de moeite waard. Zwembad is groot genoeg al is het op echte warme dagen wel druk maar niet overvol. In de omgeving veel mooie oude dorpjes die je kunt bezoeken, alles ligt wel op minimaal 20 a 30 minuten rijden. Personeel van de camping is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en er hangt een hele gezellige sfeer op de camping!

Prachtige camping

Paul en Petra Bakker
3-9-2017

Een beetje Frans kunnen spreken is wel fijn maar niet noodzakelijk

Leuke camping in mooie rustige omgeving.

Saskia
31-8-2017

Geboekt via Capfun van 19 aug t/m 2 sept. Wij hadden een caravan aan de overkant van het terrein. Daar is het ruimer opgezet en zijn de caravans nieuw. Mooie schone caravan met complete inventaris en goede bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Douche deed het 2 x niet, stonden na melding binnen 5 min voor de deur. Leuk zwembad met geweldige glijbanen, inderdaad wel wat losse tegeltjes. Meertje om te kanoën en te vissen hoewel ik in die 2 weken niemand een vis aan de haak heb zien slaan. Hele leuke animatie maar is volledig Frans, er wordt helaas geen rekening gehouden met Nederlandse gasten, zelfs geen vertaling naar het Engels want spreken dit niet/nauwelijks. Enige Nederlandse dame voor de miniclub na 20 aug niet meer gezien. Bezienswaardigheden gemiddeld 45 minuten rijden maar het is een mooie omgeving dus vonden wij geen probleem. Ook is de supermarkt niet naast de deur. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

niet meer

oude alink
27-8-2017

Op zich een leuk zwembad met leuk meertje waar de kinderen zich goed kunnen uitleven. Helaas was het zwembad slecht onderhouden, veel losse tegels aan de rand van het zwembad en tegels die schots en scheef lagen.

Wij zaten met onze eigen tent tussen de chalets in wat wij erg jammer vonden zo niet echt het camping gevoel voor ons. Airco's aan de buiten kant van de chalet die flink aan het blazen was en over onze plaats blies. sanitaire voorzieningen stonken enorme naar rioollucht.

Kinderen hebben zich goed vermaakt in de speeltuintjes. Wij vonden het niet 4 sterren waardig.

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Moulinal in Biron (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Moulinal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.