Camping Capfun Le Moulinalsterstersterster

7.1Goed

Frankrijk, Aquitaine, Biron (Dordogne)

7.1Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Moulinal voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Moulinal is een levendige camping in Frankrijk. Er worden veel dingen georganiseerd op de camping, elke dag is er wel wat te doen. Tevens is er een zwembad met meerdere glijbanen en een zwemvijver waar ook gevist kan worden. Ga kijken bij het kasteel van Biron en Castelnaud of bezoek een van de middeleeuwse dorpjes.

255 reviews over Camping Capfun Le Moulinal

• 8B. Wiering16-01-2020

Geweldig genoten!

Een leuke camping. Dochter van 7 en zoon van 13 hebben zich prima vermaakt. Ze hadden een gezellige groep Nederlandse vrienden. Er is heel veel animatie op deze camping. Alles is in het Frans maar er zijn ook Nederlandse animators aanwezig. 1 voor de activiteiten met de kleintjes en 1 voor de sportieve activiteiten. Beide voor het avondprogramma. Het zwembad is hardstikke leuk. Nadeel is wel dat er geen ligbedden zijn. Wij ging achter op het houten dek zitten daar kon je eventueel ook met je handdoek op liggen. Het restaurant was prima. Het afhalen ook. Het personeel in de bar en het restaurant waren heel vriendelijk! 2020 een andere Capfun camping proberen!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    7alain11-10-2019

vakantie was goed maar veel slecht weer ,,,,,

Prima camping alles netjes en vriendelijk personeel, de animatie is wel wat meer op jongeren gericht en niet op kleine kinderen. Houdt er wel rekening mee dat de camping een beetje in een uithoek ligt, alle bezienswaardigheden in de Dordogne liggen vaak minimaal een uur rijden verder.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Bonnie12-08-2019

Jammer genoeg nooit meer ....

Omdat we dit jaar 2x een camping wilde proberen was eigenlijk onze 2e keus een camping in Normandie, maar aangezien het daar heel slecht weer zou worden gaan kijken naar een andere camping. Helaas niets meer vrij, tot op 2 dagen voor vertrek zag ik deze. Geboekt, maar bij aankomst viel het heel erg tegen. (zaten eerst in le saggitaire - super luxe) Mobilhome was niet lelijk. Het zwembad vonden wij niet zo, wel hele leuke glijbanen, maar wat echt niet van deze tijd is dat er alleen maar kuipstoeltjes staan en denk ik 6 vaste parasols. Wilde dus lekker op je rug zonnen dan moest je op de stenen of houten planken gaan liggen :-(. Het zwembad was ook voor het aantal bezoekers klein. Het meertje wat er bij was was wel grappig, maar nee niet ons ding. De WiFI was echt DRAMA!!! De camping was ook echt van de bewoonde wereld afgesloten. Als je een stukje rijd dan heb je wel mooie dingen te zien, maar helaas voor ons Le Moulinal NOOIT meer.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9JW29-07-2019

Geweldige camping

Wij hebben een geweldige vakantieweek gehad op deze camping. Zwembaden en glijbanen waren erg leuk en schoon. Genoeg speeltuintjes en prima ligging van de stacaravan. Animatie was er voor elke leeftijdscategorie en ging de hele dag. Medewerkers en animatieteam zijn blij en vriendelijk. Wij waren te vroeg op de camping maar er werd meteen actie ondernomen zodat wij meteen al naar de stacaravan konden. Het meertje viel ons tegen omdat het water troebel is maar dit komt door de karpers die er in zwemmen. We hadden gelezen dat het sanitair niet optimaal was, maar wij vonden het prima. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met andere Nederlandse kinderen en ook bij het animatieteam.

• 9Staat v/h sanitair

• 8LG19-07-2019

Fijne, schaduwrijke camping (leuke waterglijbanen)

Fijne camping met schaduwrijke plekken. Op sommige plaatsen staan de caravans dicht bij elkaar, op andere plekken weer erg veel ruimte. Leuke speeltuintjes voor jonge kinderen en zwembad met geweldige glijbanen. Ongeveer 90% van de gasten is Frans, 10% is Nederlands (Ik heb geen andere nationaliteiten weten te ontdekken toen wij er waren). Een prima verhouding, je hebt niet het idee dat je op een Nederlandse camping bent maar er zijn wel Nederlandstalige vriendjes voor de kinderen. Vriendelijk personeel. Wij hadden problemen met warm water, binnen 10 minuten opgelost door een medewerker. Zoals hier veelvuldig vermeld nauwelijks tot geen mobiel bereik. Echter nu (jul 2019) wel wifi op de gehele camping tegen betaling. Werkt redelijk, heeft af en toe wat kuren om verbinding te maken. Mooie omgeving. Voor gasten met jonge kinderen aan te raden: kasteel van Castelnaud (met een grote verzameling wapens en indrukwekkende trebuchets).

• 2018
    8Annefleur Straver03-09-2018

Prima camping!

Pluspunten van de camping: - levendig - veel animatie en dingen die georganiseerd worden - mooie rustige omgeving - leuk zwembad, veel te doen - op zich prima eten in het restaurant - onze stacaravan was schoon en fris - als je rijden niet erg vind is er genoeg leuks te zien en te doen in de wijde omgeving (domme, sarlat, biron, monpazier etc). - grote supermarkt op 15 min rijden.

Minpunten: - geen bereik met je telefoon.. alleen sloom internet bij de bar (wifi). - alles wel erg gehorig vanuit je stacaravan. Je hoort elke beweging van je buren. - veel irritante vliegjes die om je hoofd heen vliegen - de wraps tijdens de Mexicaanse avond waren echt smaakloos. - Erg druk bij het zwembad (tenzij je tussen half 1 en 3 er bent. Dan lunchen de Fransen nl.) - Vooral op de Fransen gericht

Al met al een hele fijne vakantie gehad, maar als Nederlander heb je altijd wat te klagen. Dus wij ook ;).

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3Annemieke27-08-2018

Nooit meer!!

De stacaravan (type Waikiki) waarin wij (2 weken) verbleven is duidelijk aan vervanging toe. Het toilet stonk verschrikkelijk, er zat schimmel in de douche, de bank in de woonkamer was ronduit smerig, onze plek was volkomen overwoekerd door bomen/struiken en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Eén van de redenen dat wij deze camping geboekt hebben was het (vis)meer. In de 2 weken dat wij hier verbleven is er slechts 1 karper gevangen.

Internet is slecht. Het is wel een camping waar veel georganiseerd wordt. Het zwembad met glijbanen is leuk maar veel te klein. De gasten op de camping zijn overwegend Frans. De supermarkten zijn op ongeveer een half uur rijden van de camping.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Geerdsen15-08-2018

Fantastische vakantie!!!

Wat een super vakantie hebben wij gehad, ze hadden 6 dagen per week programma in de avond wel alles Frans maar het was gewoon leuk, disco, theater, muziek etc. Ze doen er ook veel voor kinderen frans is wel de overhand maar er zijn Nederlandstalige animators. Zwembad is geweldig leuke glijbanen!!! Wij zijn er 2 weken geweest en geen dag was hetzelfde qua programma. Woensdag hebben ze een kleine markt op de camping. Het ligt wel verder van de activiteiten in de Dordogne, sarlat is een uurtje rijden maar voor ons was dat geen nadeel. Verder veel leuke plaatsjes ook in de buurt zoals monpazier, belves, villereal etc. En in juli/augustus een leuke eetmarkt in de avond in Lacapelle-Biron. Kortom genoeg te doen en onze kids en wij zelf hebben genoten van deze vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7familie Lokken09-08-2018

nette leuke camping met super animatie

mooie leuke kindvriendelijk camping wij zaten in een mobilehome. plus punten: kind vriendelijk en schoon, goede animatie, 2 Nederlandse animatoren. leuk zwembad en grote zwem/visvijver prijs kwaliteit redelijk. mobilehome was netjes en schoon goede medische post bij zwembad door de badmeesters vriendelijk personeel prijs kwaliteit restaurant goed min punten: geen telefonisch/4G bereik moet 10 km rijden om te kunnen bellen(kpn/vodafoon) rest providers weet ik niet maar iedereen klaagde er over.(alleen de fransen konden bellen maar overschakelen van netwerk provider lukte niet. geen WiFi alleen bij de receptie vaak overbelast. visvijver zit weinig tot geen vis .met meerdere karper vissers gevist maar in de 14 dagen ik er was is er 1 gevangen. veel beschadigde tegels bij het zwembad of liggen los camping winkel erg klein en eerste supermarkt is half uur tot 40 min rijden door de slechte wegen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Daems09-07-2018

Super vakantie

• zeer mooi uitgestrekt vakantie domein Vriendelijke mensen zowel aan receptie/bar en animatie Mooie omgeving Goede voorzieningen

• vrij afgelegen (minstens 1u van alle bezienswaardigheden)
    • bijna geen verlichting op het domein
    • te weinig vuilbakken op het domein
    • zwembad was te klein op drukke momenten, mischien moeten ze een 2de open doen want het hoogseizoen was nog niet bezig. En kinderen mochten niet met grote zwemband in het zwembad en ook niet met een bal in het water spelen. Maar het mag dan wel in het meer.
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

23 tips over Camping Capfun Le Moulinal

• Tiemersma, 02-08-2013

Vergeet Parc Ciel nabij de camping niet; erg leuk klimpark/adventurepark voor jong tot oud (ieder op eigen niveau)

• arianne, 01-09-2013

In de omgeving is niet ontzettend veel te doen, maar genoeg voor een leuke vakantie. Walibi is goed aan te rijden, nog geen anderhalf uur.
    Neem een partytent mee als je in een tent/vouwwagen zit, heb je lekker schaduw en kan je altijd buiten zitten.

• Guus, 16-08-2013

Avondmarkt in Villereal is superleuk. Pak een tafel en stoelen en haal je eten van de markt.

69 vragen over Camping Capfun Le Moulinal

• Marjan, 16-02-2019

Ligbedden zwembad?

Klopt het dat er geen ligbedden zijn bij het zwembad?

• Sonja, 20-12-2018

Rustige plek? Pubers?

Hoi, weet iemand wat een beetje een rustige locatie is op deze camping? Aan de rand van de kleur rood? Blauw? Paars? En staan de accommodaties dicht op elkaar? En is het leuk voor pubers? 2 dames van 12 en 16 jaar oud?

• K Charite, 17-12-2017

Glijbanen

Hoe groot of oud moeten de kinderen zijn voor de grotere glijbanen?

saskia, 26-12-2017

Spacebowl (rood/witte glijbaan) 1.20 en de Crazy Cone (geel/groene glijbaan) 1.40. Maar er staan geen badmeesters bij de glijbanen, iedereen kan er van af. Badmeesters letten er alleen op dat je niet met 3 a 4 tegelijk er vanaf gaat.

Camping Capfun Le Moulinal info

• Aantal sterrensterstersterster