Camping Ur Onea

• 7.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

76 reviews over Camping Ur Onea

• 7anoniem03-08-2011

Goed gelegen mooie camping, matig personeel

De camping is goed verzorgd als het gaat om sanitair en speelfaciliteiten zoals tafeltennistafels en een volleybalveldje. Het internet is niet zo goed geregeld, maar ala.

Wat me flink tegenstond was het personeel. Er zitten hele vriendelijke mensen tussen, maar met name de vaste receptioniste is ontzettend klantonvriendelijk. Op de avond dat ik uitcheckte (ik was een beetje laat, net voor sluitingstijd) berekende ze eerst een te hoge prijs. Toen ik uitgecheckt was, en het kantoor dichtging, kwam ik erachter dat mijn fotocamera nog binnen lag. Ik zag haar nog geld tellen in een kamertje, maar ze weigerde om naar buiten te komen. Nadat ik iemand van het personeel (die geen engels sprak...) zover had gekregen om haar te bellen, zei ze dat ik het morgen maar moest proberen. Dit terwijl wij al in de auto zaten om te vertrekken. Terwijl mijn camera gewoon daar binnen lag! Deed me een beetje denken aan de paarse krokodil.. Zij heeft mijn indruk van deze camping in ieder geval verpest

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Fam Suppers24-09-2010

voor herhaling vatbaar nog vele jaren!

Super camping zeer gast vrij wij voelen ons daar helemaal thuis.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Ans28-07-2010

Leuke camping

In april en mei 2 maal op deze camping gestaan Het ziet er keurig uit. Plekken netjes onderhouden, veel bloemen en schaduw is er ook genoeg. Het sanitair is prima, netjes en schoon. Je loopt in een kwartier naar het dorp en het strand. Daar zijn een aantal restaurantjes en een paar winkels. gezellig. Kortom zeker in het voorseizoen een aanrader. Het Frans Baskenland is mooi en er zijn een aantal leuke plaatsen om te bezoeken (biaritz, St Jean).

Gereisd met partner in april 2010

• 8maljaars11-08-2009

nette schone camping

Nog nooit zo'n schoon sanitair gezien in frankrijk. Keurige rustige camping die erg overzichtelijk is. Prima camping met kleine kinderen. Wij zijn er in juli augustus 3 weken geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. Enige jammere is dat ze niet direct aan zee liggen en dat je een stukje moet lopen. Of zoals wij deden een klein stukje met de auto

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Juliette05-08-2009

Jammer dat er zoveel herrie was!

De camping viel dit jaar tegen. We mochten niet op het terrasgedeelte staan, kregen n hele slechte danwel een andere kleine plaats toegewezen. De herrie van de peage/treinen/vliegtuigen was erg storend. De eerste week was het rustig, de nachtwaker zei om 23 u silence svp. Beetje overdreven want in de latere drukke weken was er disco met rampzalige oude muziek, dat mocht uiteraard tot laat door gaan. De nachtwaker kwam voortaan elke avond bij ons kijken, intimiderend in je gezicht schijnend. Indruk wekkend dat we de wet overtraden, erg onprettig omdat we slechts spraken. Herrie kwam ook van de schoonmaakploeg die om 5 u s morgens begon. Kortom: wij vonden de plaats te klein en te veel geluid, volgend jaar zoeken we wat anders, rustigers dus niet in Bidart. Verder is de camping over het algemeen prima en veruit de beste in de omgeving!

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Bert van de Ruit12-07-2009

Prima camping

Prima campingterrein. In periode eind juni/begin juli niet veel sfeer door kort verblijf kampeerders. Campingleiding doet daar niet veel moeite voor. Na 15 dagen wisten we nog niet wie de beheerder was. Ruime plaatsen. Terrein wordt goed onderhouden. Prima sanitair. 10 min. lopen naar stand en dorp. Prachtige omgeving. Pittige fietsomgeving ivm uitlopers Pyreneeën. 's nachts regelmatig lawaai (zeker voor tentcampeerders) van de nabij gelegen spoorweg en autoroute.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2009

• 8yvonne11-08-2008

schone verzorgde camping

We vonden dit een verzorgde camping. Er waren veel nederlandse jongeren tussen de 14 en 18 jaar. Samen trokken ze in een groep naar het strand als ze na 23.00 uur van de camping moesten verdwijnen. Hier had ik in het begin wel wat moeite mee maar de groep bleef netjes bij elkaar. Aan de andere kant was het wel prettig want om 12 uur is het echt stil op de camping. Wij vonden dat heerlijk. Wel is het jammer dat het annimatieteam alleen op fransen gericht is terwijl er veel nederlanders zijn. De enige internetcomputer (waar je een pasje voor moet kopen) is een aanfluiting. Het ding is supertraag en heeft een muis op het toetsenbord. Een dag voor we naar huis gingen was de computer stuk en kreeg ik mijn geld van de kaart niet meer terug. Wat ik ook als nadeel ervaarde was dat er kleine beestjes uit de boom vallen die je smerig kunnen prikken. De jeuk is vervelender dan een muggebult.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7JAW08-08-2008

reserveren gewenst!

In augustus 2008 geweest, met tent, niet gereserveerd. Tsja,... wel doen op deze camping. We kregen een plekje op een drukke hoek, op open veldje. Veel loop- en autoverkeer kwam voorbij. De bezette plaatsen waren o.i. krap, sanitair voldoende. Eén van de sanitairgebouwen werd toen wij er waren als hangplek gebruikt, leek wel, andere gebouw waren de douches dicht. We zijn al na 1 nacht vertrokken.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7bertus05-08-2008

goed en tegenstrijdig

leuke camping, wel een eindje lopen naar strand, maar is te doen. sanitair wordt goed schoon gehouden! afwas/kledingwas water is erg lauw. de autoweg blijf je wel dag en nacht horen. het grote nadeel is dat de regels tegenstrijdig zijn, 11 uur verwacht de camping stilte, maar de poort is tot half 12 open, (auto's over de camping is niet erg stil) zelf draaien ze vrij harde muziek tot 12 uur in/buiten de bar, wat je over de hele camping hoort. opzich niet erg maar als je voor de tent zit en je maakt geen lawaai (fluistert) krijg je problemen met camping baas en securitie want je bent niet 'stil'... onzin dus!!! de camping (baas) weet hier niet mee om te gaan en worden erg onbeschoft!!! terwijl ze zichzelf niet aan de regels houden en de regels zeer tegenstrijdig zijn!!!!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2008

• 8g en m05-08-2008

Mooie groene camping

Deze camping is ons zeer goed bevallen.Mooie groene omgeving met bomen(geen naaldbomen) De douches waren lekker ruim incl wastafel. Wc's wel zonder wc-bril. De omgeving biedt van alles wat. Veel steden in de buurt, een heuvelachtige omgeving en de pyreneeen in de achtertuin en natuurlijk de zee vlakbij. Voor lange zandstranden moet je een half uurtje rijden.

Gereisd met partner in augustus 2008

5 tips over Camping Ur Onea

• Ellen van der Vleuten, 01-08-2012

Reserveer een plaats op het campinggedeelte, anders sta je tussen de caravans met alleen maar Fransen.

• simone, 29-07-2012

In Bidart zitten leuke en lekkere restaurants. Op de camping nodigt het restaurant niet uit.

• M. Veenstra, 01-08-2012

Een aanrader is om gebruik te maken van de goedkope vliegverbinding op Biarritz door Transavia. Wij hebben zelf met auto en caravan gereden (heenweg 23 uur en terugweg 15 uur door files). Onze oudste kinderen zijn komen vliegen (2 uur).

4 vragen over Camping Ur Onea

• Anette, 28-06-2016

Short in het zwembad

Kan iemand mij vertellen of je met een short in het zwembad mag?

Anette

• Marcia, 13-06-2016

verhouding verhuur vs staanplaatsen

Kan iemand mij vertellen wat de verhouding verhuur vs staanplaatsen is? Wij willen misschien met een tent naar deze camping, maar als de grote meerderheid van de camping uit stacaravans bestaat is dit niet onze camping. Op een filmpje op de site lijken er ook veel huisjes (appartementen?) op de camping te staan? Ik hoor graag van iemand. Gr. Marcia

• ecler, 18-05-2015

camping ur Onea

Bedankt voor jullie reactie. Zijn er kinderen in de leeftijd 16 - 18 jaar op de camping. Hoe is de verhouding Fransen - Nederlanders? Was de camping vol toen jullie er waren (juli)?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig