Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

77 Reviews over Ur Onea

• 8Familie Schuringa10-08-2021

Netjes, keurig, zoals kamperen hoort te zijn.

Zonder reservering naar deze camping gegaan en we kregen een prachtige ruime comfort plek op de 1e verdieping, zodat je over de camping heen kijkt. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.Het strand is op 600 mtr lopen, dus heel goed te doen. Eten op de camping is prima verzorgd. Zwembad is keurig, maar niet veel gebruik van gemaakt. Daarvoor is de omgeving te mooi. Bidart is 10 min lopen. Biarritz en Bayonne zijn met OV heel goed te doen. Overige interessante plaatsjes in de buurt maximaal half uur rijden. De combinatie van de Pyreneeën en de Atlantische kust is zeker een aanrader. (Spanje is heel dichtbij, maar was i.v.m. corona geen optie voor ons)

• 4Anoniem25-07-2019

Ouderwets Frans (in slechte zin van het woord)

De camping pretendeert op de website een grote camping te zijn die zaakjes op orde heeft, gericht op internationaal publiek. Praktijk is dat de camping vooral de nadelen van een grote massale camping heeft gekopieerd (kleine plekken, lawaai, onpersoonlijk) en dat combineert met typisch Frans denken (waarvan ik dacht dat het niet meer bestond): ze spreken alleen Frans, in het zwembad mag je niks, WiFi is middeleeuws, personeel onvriendelijk. Deze camping heeft kort gezegd alle nadelen van een massa camping en bevestigd alle vooroordelen die er over Fransen bestaan

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6Anoniem25-07-2019

Voor ons nooit meer...,

De camping ligt 10 min lopen van het strand, dat is fijn! De campingplekken zijn relatief klein. Animatie is gericht op Fransen, franse muziek en er wordt nauwelijks engels gesproken. De website doet vermoeden dat het anders is. Het zwembad is redelijk maar je mag geen balletje of duikstenen gebruiken. In het van het binnenzwembad daar mogen zelfs geen kinderen komen. Wat ons betreft niet echt een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Martin17-06-2018

Vacances inoubliables

Hébergement tres propre et confortable,le personnel au top tres sympathique et toujours présent pour toute demande,les fulles du restaurant tres agréables,la vue du camping super belle,a meme pas 10min de la plage a pied.on a adorée hâte d'être en janvier pour réserver a nouveau chez vous mais cette fois ci en pleine saison pour espérons avoir plus de soleil.a l'année prochaine...

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Irene11-08-2017

Mooie camping, maar erg veel muggen

De camping is netjes, caravanplaatsen met grind, heggen die de plekken afscheiden. Erg veel muggen, die ons 's nachts wakker hielden. Rivier die langs camping loopt stinkt, ook op strand ruik je de rivier. Je kunt in klein kwartier naar strand lopen, goed te doen, wel langs de stinkende rivier. Jeugd gaat 's avonds op strand vuurtje stoken. De sanitairgebouwen sluiten 's avonds zodat je nahalf twaalf niet kan douchen of je tanden poetsen. In Bidart heerlijk gegeten bij de pizzeria. Je kunt gratis met de bus naar Biarritz. De wegen naar de stadjes zijn wel erg druk. We zijn met het treintje naar rune geweest, helaas konden we niet van het uitzicht genieten omdat het bewolkt was. En heel koud.

• 8Andre de Heus31-07-2017

Prima familiecamping

Hele gastvrije camping. Ruime campeerplaatsen, Vriendelijk en flexibel personeel, schone voorzieningen, Dicht bij het strand. Leuke camping voor jonge kinderen. . Enige nadeel is dat er tot een uurtje of half 12 s'avonds redelijk veel lawaai kan zijn. Vooral rond het hoofdgebouw. Ivm kinderdisco, karaoke of andere activiteiten.

• 7Fan jacobs25-07-2017

Nette camping

Tijdens het schrijven van deze reviiew verblijven wij momenteel op betreffende camping. Hierbij onze + en - punten + schone nette camping + grote plaatsen + schoon sanitair + in het dorpje Bidart zijn goede restaurants - geen camping winkel, brood in de kantine kopen ( beperkt ) - klein zwembad niet geschikt voor 16+ - op Fransen gerichte camping - kantine/restaurant nodigt niet uit om er te gaan eten. - zijn te streng in het zwembad Algemeen: momenteel verblijven er redelijk wat Nederlanders, camping ligt niet aan zee zoals de website beschrijft , men moet 10 minuten lopen maar dat is opzich geen probleem. Zee met hoge golven. Weer in deze streek is vaak wisselvallig

• 7Eetgelegenheden
  • 6J. Reijerse14-07-2017

Mooie plek dicht bij zee en dorp bidart

Leuke camping maar neem nooit als je geen kids meer heb een plek bij de speeltuin. Stapel gek word je er ervan. Ouders zie je niet en de kinderen schreeuwen/gillen tot zeker 11 uur savonds door. Vraag mij af of ze daar geen regels voor hebben. Waarom niet dat er vanaf 10 uur savonds geen kinderen daar meer mogen komen. Het is jammer daar door breken wij onze vakantie eerder af. Want elke avond in de gillende meute eten is niet wat ik wil. Voor de rest is het een mooie omgeving en voor ieder wat wils.

• 9Tamara16-09-2016

Fijne camping

Fijne niet te grote Camping. Mooi zwembad. Ruime kampeerplaatsen. Net en voldoende sanitair met altijd warm water. Dicht bij zee en dorpje, allebei op loop afstand. Weinig Nederlanders, ook prettig! Kortom een echte aanrader.

• 9Marc05-08-2016

Uitstekende camping

Uitstekend onderhouden camping. Mooi aangelegd en keurig sanitair dat prima schoongehouden werd. Mooi zwembad maar de bedjes werden geclaimd met handdoeken. De plaatsen zijn groot genoeg en er zijn genoeg bomen om voor schaduw te zorgen. De camping ligt op loopafstand van de zee en de stranden zijn prima. Leuk om te surfen. Wel tijdig reserveren. Leuke strandtentjes waar je lekker wat kan drinken of gewelidig kan eten. Nadeel was dat er in de eerste week dat wij er waren bijna elke avond luidruchtige animatie was tot middernacht. Op zondagavond standaard disco. Geluid was echt veel te hard. Dinsdagavond een vreselijk slechte band even hard geluid als op zondagavond. De tweede week gelukkig alleen de disco. Animatie is prima maar gericht op Fransen. Restaurant is prima. Heerlijke hamburgers en de salades zijn ook super. De camping ligt centraal in een geweldig gebied. Je bent zo in Biarritz, San Sebastian en in de bergen. Zeker een camping om naar terug te keren.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar