Camping Ur Onea

Meer camping info

76 reviews over Camping Ur Onea

• 2019
    4Anoniem25-07-2019

Ouderwets Frans (in slechte zin van het woord)

De camping pretendeert op de website een grote camping te zijn die zaakjes op orde heeft, gericht op internationaal publiek. Praktijk is dat de camping vooral de nadelen van een grote massale camping heeft gekopieerd (kleine plekken, lawaai, onpersoonlijk) en dat combineert met typisch Frans denken (waarvan ik dacht dat het niet meer bestond): ze spreken alleen Frans, in het zwembad mag je niks, WiFi is middeleeuws, personeel onvriendelijk. Deze camping heeft kort gezegd alle nadelen van een massa camping en bevestigd alle vooroordelen die er over Fransen bestaan

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Anoniem25-07-2019

Voor ons nooit meer...,

De camping ligt 10 min lopen van het strand, dat is fijn! De campingplekken zijn relatief klein. Animatie is gericht op Fransen, franse muziek en er wordt nauwelijks engels gesproken. De website doet vermoeden dat het anders is. Het zwembad is redelijk maar je mag geen balletje of duikstenen gebruiken. In het van het binnenzwembad daar mogen zelfs geen kinderen komen. Wat ons betreft niet echt een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

7Irene11-08-2017

Mooie camping, maar erg veel muggen

De camping is netjes, caravanplaatsen met grind, heggen die de plekken afscheiden. Erg veel muggen, die ons 's nachts wakker hielden. Rivier die langs camping loopt stinkt, ook op strand ruik je de rivier. Je kunt in klein kwartier naar strand lopen, goed te doen, wel langs de stinkende rivier. Jeugd gaat 's avonds op strand vuurtje stoken. De sanitairgebouwen sluiten 's avonds zodat je nahalf twaalf niet kan douchen of je tanden poetsen. In Bidart heerlijk gegeten bij de pizzeria. Je kunt gratis met de bus naar Biarritz. De wegen naar de stadjes zijn wel erg druk. We zijn met het treintje naar rune geweest, helaas konden we niet van het uitzicht genieten omdat het bewolkt was. En heel koud.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Andre de Heus31-07-2017

Prima familiecamping

Hele gastvrije camping. Ruime campeerplaatsen, Vriendelijk en flexibel personeel, schone voorzieningen, Dicht bij het strand. Leuke camping voor jonge kinderen. . Enige nadeel is dat er tot een uurtje of half 12 s'avonds redelijk veel lawaai kan zijn. Vooral rond het hoofdgebouw. Ivm kinderdisco, karaoke of andere activiteiten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Fan jacobs25-07-2017

Nette camping

Tijdens het schrijven van deze reviiew verblijven wij momenteel op betreffende camping. Hierbij onze + en - punten + schone nette camping + grote plaatsen + schoon sanitair + in het dorpje Bidart zijn goede restaurants - geen camping winkel, brood in de kantine kopen ( beperkt ) - klein zwembad niet geschikt voor 16+ - op Fransen gerichte camping - kantine/restaurant nodigt niet uit om er te gaan eten. - zijn te streng in het zwembad Algemeen: momenteel verblijven er redelijk wat Nederlanders, camping ligt niet aan zee zoals de website beschrijft , men moet 10 minuten lopen maar dat is opzich geen probleem. Zee met hoge golven. Weer in deze streek is vaak wisselvallig

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6J. Reijerse14-07-2017

Mooie plek dicht bij zee en dorp bidart

Leuke camping maar neem nooit als je geen kids meer heb een plek bij de speeltuin. Stapel gek word je er ervan. Ouders zie je niet en de kinderen schreeuwen/gillen tot zeker 11 uur savonds door. Vraag mij af of ze daar geen regels voor hebben. Waarom niet dat er vanaf 10 uur savonds geen kinderen daar meer mogen komen. Het is jammer daar door breken wij onze vakantie eerder af. Want elke avond in de gillende meute eten is niet wat ik wil. Voor de rest is het een mooie omgeving en voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Tamara16-09-2016

Fijne camping

Fijne niet te grote Camping. Mooi zwembad. Ruime kampeerplaatsen. Net en voldoende sanitair met altijd warm water. Dicht bij zee en dorpje, allebei op loop afstand. Weinig Nederlanders, ook prettig! Kortom een echte aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Marc05-08-2016

Uitstekende camping

Uitstekend onderhouden camping. Mooi aangelegd en keurig sanitair dat prima schoongehouden werd. Mooi zwembad maar de bedjes werden geclaimd met handdoeken. De plaatsen zijn groot genoeg en er zijn genoeg bomen om voor schaduw te zorgen. De camping ligt op loopafstand van de zee en de stranden zijn prima. Leuk om te surfen. Wel tijdig reserveren. Leuke strandtentjes waar je lekker wat kan drinken of gewelidig kan eten. Nadeel was dat er in de eerste week dat wij er waren bijna elke avond luidruchtige animatie was tot middernacht. Op zondagavond standaard disco. Geluid was echt veel te hard. Dinsdagavond een vreselijk slechte band even hard geluid als op zondagavond. De tweede week gelukkig alleen de disco. Animatie is prima maar gericht op Fransen. Restaurant is prima. Heerlijke hamburgers en de salades zijn ook super. De camping ligt centraal in een geweldig gebied. Je bent zo in Biarritz, San Sebastian en in de bergen. Zeker een camping om naar terug te keren.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Henk_en_Hennie07-05-2015

Mooi gelegen camping met schitterend zwembad!

Het is een goed verzorgde familiecamping. De plekken zijn ruim waardoor er genoeg ruimte was om de auto bij de caravan te plaatsen. Het vernieuwde zwembad is echt een toegevoegde waarde voor de camping. De badmeesters waren naar onze mening wel erg streng. Zo mocht je beslist niet met een lange zwembroek het zwembad in. Voor gezinnen met oudere kinderen is deze camping niet echt een aanrader. Rond 23.00 mocht er niet meer gevoetbald worden op het voetbalveld en waren de speeltuintjes gesloten. Er liepen een aantal bewakers rond op de camping die de jeugd wegstuurde van de 'openbare plekken'. Het sanitair werd goed schoongemaakt. De douches zijn echter wel na 23.00 gesloten en gaan pas weer rond 8.00 open. De camping ligt op een heuvelachtig terrein en de afstand tot het strand was 10 tot 15 minuten lopen. Vanwege de sterke stroming en de harde golven waren er altijd reddingsbrigades aanwezig. Steden als Biarritz, Saint Luz en San Sebastian en de berg La Rhune zijn zeker een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6Peter31-07-2014

Bedenkelijke zwemwater kwaliteit!

Zwemparadijs: Fantastisch, zou een 9 kunnen zijn, maar ik test altijd de kwaliteit van het zwemwater en de ph was te laag 6,7 ph en moet liggen tussen 7,2 en 7,8 ph, het zwemwater was te zuur. Gemeld bij receptie, ze houden geen logboek bij en testen het water niet zelf, maar om de week controleert een bedrijf het water. Verteld dat de test wettelijk verplicht, elke dag gedaan moet worden en een openbaar logboek moet worden bijgehouden met de testresultaten, maar ik had niet de indruk dat ze daar zin in hadden. Mijn dochter heeft altijd oorontstekingen als het water niet oké is, apparaatje kost slechts paar tientjes 'Aquacheck', zou iedereen moeten doen en dan recensies schrijven, doorgaans lezen de eigenaren de recensies na. Drie dagen later weer check van het water gedaan en zelfde ph van 6,7ph, weer bij de receptie gemeld, baas was erbij, had er geen boodschap aan, service een nul!

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair