Camping Oyam

7.7Goed

Frankrijk, Aquitaine, Bidart

Op vakantie geweest naar Oyam?

7.7Goed

151 reviews over Camping Oyam

• 2019
    8elga25-07-2019

Mooie groene camping

Mooie groene, camping waardoor veel schaduw bij je accomodatie. Wij waren er met kinderen van 10-12 en 15 jaar. Prima zwembad (voor de oudste wel te ondiep, max 130cm). Veel fransen waardoor alles, ook de animatie, in het frans was. We verbleven in een lodge tent met sanitair, deze was erg eenvoudig maar voldeed prima. Mooie omgeving met veel leuke stadjes. Prima snelle service van de camping wanneer iets stuk was/vervangen moest worden. Ook bij het boeken van de camping prima service bij et uitzoeken van een geschikte accomodatie. Helaas zijn de foto's op de site minimaal en van slechte kwalieteit

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Dianne20-07-2019

Geweldig!

Fijne camping. Echt Frans maar erg leuk. Prachtig zwembad en een hele gezellige bar met een heel fijn terras. Frans Baskenland is erg mooi. Af en toe hebben we regen gehad maar verder was het prachtig weer. Camping ligt op loopafstand van het gezellige dorpje Bidart. Strand is ook dichtbij en erg mooi met geweldige golven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8VERSCHUERE Geert20-07-2017

Rustige en goede camping. Eerste keer in een logde-tent : gemengde gevoelens (maar wilden het eens proberen). Oyam is zeker een aanrader voor wie de prachtige streek rondom wil ontdekken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2017

• 9Desmopower26-07-2016

Super camping!

Mooie niet al te grote camping. Ruime plekken. Schoon, netjes en opgeruimd. Tussen de chalets / caravans mooie struiken en bloeiende kleurrijke planten. Leuk en schoon zwembad met prima glijbanen. Voldoende ligbedden. Kinderen (en wij ook!) hebben ons zeer goed vermaakt. Het is een echte Franse camping. Heel weinig andere nationaliteiten... En wij houden daar wel van. 90% is Frans, daarnaast een handvol Engelsen en een paar Nederlanders. Wij hadden rechtstreeks via de camping geboekt. En dat ging prima. Camping is ook niet duur. 5 persoons chalet is een aanrader.

Loopafstand naar het dorpje Bidart. Gezellige kern. Direct aan de kust. Iets zuidelijk van de dorpskern een prachtig groot strand. Erg hoge golven....leuk!! Wij hadden ook een paar dagen aanlandige wind gehad.... dan kun/mag je niet zwemmen, de golven zijn dan echt te heftig. Strandwachten zijn er overigens genoeg en die houden de boel goed in de gaten. Biarritz is heel mooi. 10 minuten met de auto. Schitterende stad met een heerlijk strandje midden in de stad. Saint-Jean-de-Luz is ook een aanrader. Mooi zwemstrand voor jonge kinderen. Wel lastig parkeren. En San Sebastián (Spanje) is ook leuk!

Al met al een zeer goede camping op een fantastische plek. Jammer dat het zo ver weg ligt, anders kwamen we hier zeker vaker!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9J.A. van Beek08-08-2013

Helemaal Super

Deze gezellige niet te grote vooral franstalige camping heeft bij ons een zeer positieve indruk achtergelaten.De sfeer is erg relaxt. Het nieuwe zwembad is super.!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Hello,

We are very happy to read that you've liked our new swiming pool. We hope to welcome you again at Camping OYAM.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Van27-07-2013

Mooie camping met mooi zwembad

Mooie camping, je kan er makkellijk bus nemen naar Biarritz of St jean de Luz. Bidart zelf heeft ook mooie stranden en gezellige dorpskern.

• 7Staat v/h sanitair

David, Responsable accueil, Camping OYAM, Bidart, GERANT, 17-07-2016

Hello, The free shuttles are a real asset in Bidart and allow to discover the village and the Basque coast without incident . We hope you'll come back soon to spend your holidays in Bidart

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10lucas11-07-2013

Super camping

Geweldige accomodatie! Super vriendelijke medewerkers op hele mooie schone camping. Camping is voorzien van nieuwe tenten, lodges en mobil homes. Er is een geweldig zwemparadijs met grote glijbanen voor de grote en speelbadje voor de kleintjes. Ondanks al deze faciliteiten is het niet massaal. Stranden zijn op enkele minuten afstand, met voldoende parkeergelegenheid. Wij hebben een waanzinnig verblijf gehad.

• 9Staat v/h sanitair

Hello,

We thank you for your very kind message and encouragements. We hope to welcome you again at Camping OYAM.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 3Esther26-06-2013

Niet leuk voor campers

Wij zijn er gaan staan omdat deze camping vermeld staat in de Acsi Campergids 2013. We werden op een plaats gezet helemaal achterin de camping. Daar waren een aantal plaatsen geasfalteerd voor campers. We keken op een berg puin uit. Het zwembad werd verbouwd. Ze waren flink aan het verbouwen op de camping. Voor campers en caravans nog maar zeer weinig plaatsen. Er stonden heel veel vaste "bungalow"campers voor de verhuur. We waren blij dat we de volgende dag weg konden. Waardeloos!

• 3Staat v/h sanitair

Hello,

We are very sorry to hear your comment. Today, the conctruction works are over and we offer a brand new swimming pool. We hope to see you again during your next vacations in the Bask count.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Debyser Dirk15-01-2012

Een fijne camping in het Baskenland

In augustus 2011 naar Bidart (Baskenland) geweest en een stacaravan geboekt via internet. Bij aankomst viel het reuze mee, ligt ietsje af van de zee (zeer mooi strand!), maar met de fiets ben je er snel. Voordeel is dat je geen last hebt van het drukke verkeer. De camping werd opgestart een 20-tal jaar geleden en wordt nog steeds door de familie gerund. Je merkt dat ze door de jaren ervaring hebben opgedaan en op alles voorzien zijn (we kregen zelfs iedere morgen gratis de krant!). Het restaurant was minder (gebrek aan een keukenchef?), maar algemeen was het professioneel en uitnodigend voor een rustig familieverblijf Geen massa-camping. Voordeel dat je ook op woensdag kan arriveren of vertrekken. Aangenaam personeel, houden rekening met wat de vakantieganger zoekt. Zwembad is niet spectaculair (geen glijbanen), maar tennisvelden en pingpong-tafels mogen er best zijn!

• 6Eetgelegenheden

Hello,

We are very happy to read about your experience at the Camping OYAM. By now we have made a lot of construction works and now have a brand new swimming pool with slides and waterfalls. The snack is now a restaurant with a true chef and it offers traditional and very good food.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Camping Oyam info