Camping Le Ruisseau des Pyrénées

Frankrijk, Aquitaine, Bidart

7.2Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ruisseau des Pyrénées voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Ruisseau des Pyrénées in Bidart is een groene luxe camping waar je een mix van nationaliteiten vindt. Bij de camping hoort ook een spa waar je tegen betaling gebruik van kunt maken. Het gratis zwembad is wat hoger gelegen. Voor de kinderen is er een klimpark op de camping. Bezoek zeker het mooie Biarritz en Bayonne.

548 reviews over Camping Le Ruisseau des Pyrénées

• 2019
    4Ilse03-09-2019

Grote teleurstelling

Deze camping is geen 5 sterren waard. De premium staanplaatsen zijn echt niet voorzien op kampeerders met een tent. Er liggen teveel kiezelsteentjes om deftig je tent op te zetten. De toiletten zijn absoluut niet proper, het stinkt er. Heb trouwens ook maar 1x de poetsdienst gezien en die waren niet dolenthousiast met hun werk. Om de afwas te doen moest je steeds een licht meehebben als je ging na zonsondergang want er hing geen enkel licht. Er stonden ook geen vuilbakken om iets in te gooien. Onze frigo die we gehuurd hebben was vuil toen we aankwamen. Ons huisje waar de koelkast in stond kon niet gesloten worden omdat ze op de receptie niet het correcte sleuteltje meer vonden. We hadden ook last van ratten die onze vuilzak steeds kapot beten. Maar het meest storende aan de camping was het lawaai van de avondactiviteiten. Heb er geen probleem mee als er animatie is maar deze moet niet duren tot 23u30 op sommige avonden en vooral niet tot 2u30 ‘s nachts. Jullie verdienen het niet om 5 sterren te hebben. Het is trouwens beter om jullie niet te profileren als een camping voor kampeerders maar eerder gewoon een vakantiepark waar je accomodaties kunt huren. Wij raden jullie alleszins bij niemand aan. Was een echte ontgoocheling deze zomer.

• 9Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019

• 8Jwm26-08-2019

Geweldige camping in een hele mooie omgeving: echt

Heerlijke vakantie gehad: geweldige camping met mooi zwembad, verrassend comfortabele safaritent met heerlijke douche, groot terras en veel ruimte. Hele mooie omgeving, dichtbij de kust met veel leuke plaatsjes.

• 7GPR Berger26-08-2019

Mooie camping, maar let op aanbieder.

2 weken op deze camping verbleven. Camping is leuk, maar van de 2 zwembaden is eentje betaald. De andere was echter genoeg voor onze kinderen. Animatie is slechts beperkt aanwezig en voornamelijk 's avonds. Helaas zijn er maar een beperkt aantal ligstoeltjes bij het zwembad aanwezig. Dit betekent dus ook dat er uitgebreid handdoekjes worden gelegd. Hier wordt helaas niet tegen opgetreden en je ziet dan ook continue veel mensen op het zand of gras liggen terwijl de helft van de ligstoeltjes uren lang alleen door een handdoek worden bezet. Helaas hadden wij via touroperator geboekt en na aankomst moesten we eerst nog 2 uur schoonmaken. Verder was alles versleten, kapot of niet passend. Een kapot WC slot was bijvoorbeeld buitengewoon irritant met een goede vriend als gast. Een niet werkende airco ook, bij 30 graden. Alles kregen ze niet gerepareerd in 2 weken tijd. Overigens staan er op de camping alleen nog chalets.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Kim25-08-2019

Super

Top camping. Netjes. De dieren van de camping staan er goed bij. Er is erg veel te doen in de omgeving en een super service dat je met het busje mee kan.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mark Hoegen14-08-2019

We missen de mogelijkheid inclusief katoenen lakens en handdoeken te boeken. Alleen wegwerp lakens welke niet prettig waren. Konden deze ook niet huren. Wij waren dit echter wel gewend van andere parken.

• 8Fred14-08-2019

Prima camping. Veel faciliteiten, leuk zwembad. Sportgedeelten ruim opgezet. Vriendelijk personeel.

• 8Johan10-08-2019

Mooie camping in mooie omgeving!

De camping is mooi gelegen op een heuvel. Ook de zwembaden zien er schoon en verzorgd uit. Wij hadden een stacaravan van touroperator. Deze was verre van schoon bij de oplevering. Ook de vertegenwoordiger ter plaatste, een Engelsman, vond het wel prima zo. Kwam op een gegeven moment een gasbarbeque brengen die echt ronduit te vies om aan te pakken was. Gewoon aluminium folie erop en verder bakken, werd er gezegd. Het ding was ronduit gevaarlijk en we hebben deze dan ook niet meer gebruikt. Jammer voor de camping en de omgeving, want de kinderen (14 en 12) vonden de camping super. Er is ook genoeg te doen in de omgeving, zoals SAN Sebastián, het strand van Biarritz en de Pyreneeën

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Corinne09-08-2019

Mooie camping in geweldige omgeving.

Mooie camping met voornamelijk huuraccomodaties. Wij waren met de tent. Daarvoor was 1 straatje aan het einde vd Camping. In dat straatje was weinig verlichting en na regen veel modder op de plaats. Met caravan of camper had je daar weinig last van. Op de plaatsen ligt voor de helft grind dat is minder fijn voor grote tenten. We hadden een schuurtje met daarin koelkast en tuinmeubelen. Ook een kleine picknicktafel op iedere plaats. Hou rekening met ratten. We hadden regelmatig bezoek van deze knaagdieren. Dus vuilnis en eten goed afschermen. Een campingkastje was kapot geknaagd, dus eten goed opbergen als je met de tent bent. Super mooi nieuw zwembad met glijbanen Restaurant was gezellig, vaak live muziek. Via een poortje kun je de camping aan de achterkant verlaten en ben je in 800 meter bij de molen voor vers brood/koekjes. Daar is ook een restaurant. In 35 min. Lopen ben je bij zee. Mooie omgeving. Niet veel Nederlanders op camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8MS Willemse10-09-2018

Wellicht nog eens terug.

Prima Camping. Hele mooie omgeving. Prijs/Kwaliteit verhouding is goed. Na 23.00 moet het rustig zijn en dat is het dan ook. 3e week aug. hoofdzakelijk Franse bezoekers. Weinig landgenoten iig. Plaatjes als Biarritz, Bidart op steenworp afstand. Parkeren in Biarritz is wel een probleem . Vandaar dat wij dit op een stralende zondagochtend hebben bezocht. Golf van Biskaje is prachtig. Mooie golven en het water heerlijk van temperatuur. Op de camping worden wel wat activiteiten georganiseerd maar dit stelt niet al teveel voor. Leuk voor de kids is wel het klimpark op de camping. € 13,- hiervoor is het eeker waard. Wij hebben het er naar ons zin gehad. Hadden nog wel langer willen blijven om nog van de omgeving te kunnen zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2Marlies27-08-2018

never again

vies, klein huisje, gevaarlijk voor kinderen en volwassenen. Geiser die slecht werkte, koolstofmonoxide gassen onder afdakje van huisje door slechte afvoer, deze gassen leken ook binnen te komen. slechte service, kortom een ramp.

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

4 tips over Camping Le Ruisseau des Pyrénées

• isis901, 22-08-2012
    • Pintxoshopping in San Sebastian *Kustpad van Bidart naar St. Jean de Luz (12,5 km) of zelfs naar Spaanse grens (nogmaals 12,5 km)
    • Biarritz

• nicole, 13-08-2012

Plage Paviljoen Royal (ook een leuke kampeercamping trouwens!) Biaritz (kan ook met de gratis bus; Biaritz is druk met parkeren maar erg leuk!!) Byonne , SanSebastian : allemaal op korte afstand en de moeite waard! De kust weg naat Hendye, erg mooi en goed te rijden. neem dan ook een kijkje in Jean de Luz. De omgeving is ook gewoon mooi om te rijden vooral richting de pyreneen.Aanrader deze omgeving al kan de weg wel wat druk zijn.

• Bluesproet, 17-07-2012

Bezoek aan diverse (surf)plaatsen en Baskische dorpjes: Biarritiz, Hendaye, Bidart, Espelette, Ainhoa. Bezoek aan La Rhune met treintje was vanwege uitzicht en natuur (roofvogels en gieren) boven onze verwachting ook al is het erg toeristisch.

3 vragen over Camping Le Ruisseau des Pyrénées

• Ellen, 07-10-2012

Staplaatsen

Wie kan mij iets vertellen over de staplaatsen op deze camping? Hoe zijn de afmetingen? Wij hebben nl. een grote vouwwagen.

Alvast bedankt voor de informatie.

Xandra, 31-07-2013

Wat we gezien hebben, in de directe omgeving van het zwembad, zijn er redelijke staplaatsen voor caravans en/of vouwwagens. TIP!! Vraag dit ook voor de zekerheid nog even na bij de camping (zelf) of via de touroperator.

• Merel, 01-05-2012

Ligging stacaravan

Is de camping ruim opgezet en hebben de stacaravans over het algemeen genoeg ruimte en privacy?

Bluesproet, 17-07-2012

Wij hadden een stacaravan op een klein perceel waardoor auto er niet kon staan, maar is probleem geweest. Meeste plaatsen kan wel een auto, maar locaties zijn klein. Doorat er veel begroeiing is was er ruime privacy.

• geert, 23-04-2012

ligging stacaravan franceloc

Wie weet de stacaravan van Franceloc te liggen op deze campingen hoe is het jullie bevallen?

Bluesproet, 17-07-2012

Ligging weet ik niet. Wij zijn een deel van de tijd in een caravan van Eurocamp en een deel van de tijd in een caravan van Vacansoleil geweest. Is een prima camping in een mooie omgeving. Het is er schoon, rustig en toch veel mogelijkheden voor recreatie. De streek is geweldig en afwisselend. Ik begrijp zelf de frequente negatieve reacties over deze camping absoluut niet. Wij gaan nooit twee keer naar een zelfde stek, maar zou dat bij deze camping zelfs nog in overweging nemen.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig