Camping Le Ruisseau des Pyrénées

Camping Le Ruisseau des Pyrénées
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ruisseau des Pyrénées voor je op een rij gezet:

94 reviews over Camping Le Ruisseau des Pyrénées in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar

Beaurin
18-9-2017

Ver van het strand moet altijd in de auto

Strand heel mooi omgeving ook

Veel te zien in de omgeving

Top vakantie!

m
4-9-2017

Super zwembad! Mooie omgeving! Gaaf klimparcours voor de kids op de camping. Kids willen zeker weer terug

Mooie camping, sanitair aanpassen

Rianne REUVEKAMP
14-8-2017

Meer volwassen wc's bij sanitairgebouw kampeerplaatsen. Aparte wc's voor dames en heren. Vaker schoonmaken.

Lange wachttijden afhaalpizza.

Wasmachines werken niet optimaal.

Nooit meer

Martine van Velzen
11-6-2017

Je moet in het hoogseizoen voor 1 van de zwembaden betalen. De winkel is slecht gevuld. Het hoogte verschil is enorm als je naar een zwembad wilt. Het is absoluut geen 5 sterren camping. Bij een beetje drukte wordt het personeel klant-onvriendelijk. Het zwembad werd niet schoongehouden. Slechte organisatie; we kregen na 1,5 week pas een tec voor de slagboom en bandjes voor het zwembad.

Mooie camping met veel fasciliteiten

Marcel KATS
1-6-2017

Camping met mooie caravans. Wij hadden de type Family: net nieuw en comfortabel. 2 zwembaden en een winkeltje met primaire producten. 's-Morgens konden we hier onze croissants en stokbrood halen!

Jammer dat er geen drankjes/hapjes te halen waren bij het zwembad aan de overzijde en dat de faciliteiten bij het hoofdzwembad niet geopend waren.......

Mooie camping, maar geen 5 sterren

Willeke
    28-8-2016

De camping is prachtig aangelegd. Veel groen en een groot park erbij met daarin een voetbalveld, kinderboerderij, zwembad, speeltuin en nog veel meer. Slechts een paar kilometer van de oceaan en verder is er in de omgeving veel leuks te doen (bergen, kastelen, San Sebastian). Er rijdt langs de camping een gratis busdienst naar de stranden. Vriendelijk personeel.

Maar de camping heeft ook minpunten. Het gratis zwembad is niet mooi genoeg voor 5 sterren. Het andere zwembad ziet er beter uit, maar hiervoor moet 2 ('s ochtends) of 4 ('s middags) euro entree worden betaald. Er ligt een vrij drukke weg midden door de camping en achter de camping ligt de snelweg. Vooral 's nachts kon ik die goed horen.

prima plek

Natasha Gijzen
    7-8-2016

het enige wat tegenviel was dat we apart dienden te betalen voor het zwembad dat het meest dichtbij ons huisje was. Het was voor mij niet mogelijk lichamelijk gezien om elke dag de klim te maken naar het gratis zwembad. Ik ben van mening dat dit van te voren vermeld had mogen worden. Voor 4 personen was dit toch een behoorlijk extra bedrag.

Mooie plaats, maar nooit meer!

Annemarieke
    7-8-2015

Wij zijn kampeerders en kregen een prachtige plaats aan de rand van het mobile home dorp achter ons. waar wij geen last van hadden. We keken uit op een mooie vijver en het zwembad.

Voor de kinderen genoeg vertier, waaronder een mooie tokkelbaan.

Wat wij echter bijzonder slecht vonden was het sanitair!!!!😫😫 Om te huilen. Voor een 5 sterrencampjng schandalig slecht. Er is door een aantal campinggasten geklaagd, maar er werd niet echt wat aangedaan.

Op het rijtje voor de campinggasten staat ook een blok sanitair met twee toiletten en twee afwasbakken, hoe vaak die werden schoongemaakt? 1 keer per dag hooguit.

Voor zoveel geld wat je betaald voor deze plaats, mag je toch minstens goed en schoon sanitair verwachten?

De ontvangst door medewerker, Guido, van touroperator is top. De stacaravan ziet er uit als nieuw, hij wil hem ook graag zo terug hebben.😀. Hij weet veel van de omgeving en komt regelmatig checken of alles naar wens is. Het openbaar sanitair kan een opknapbeurt gebruiken. De eetgelegenheden en het aanbod zijn van goede kwaliteit. Het zwembad is redelijk ( klein) , maar je komt natuurlijk voor de ruige zee. Gratis wordt je met een busje in de omgeving rond gebracht. Het personeel doet zijn best om je te helpen, wij hebben wel eens andere ervaringen gehad in Frankrijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ruisseau des Pyrénées in Bidart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ruisseau des Pyrénées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ruisseau des Pyrénées scoort een 7.2 uit 10 op basis van 384 reviews.