Camping Le Pavillon Royal

Tonen op kaart

28 reviews over Camping Le Pavillon Royal

• 2019
    9Janneke14-07-2019

Relaxte camping op super locatie

Camping ligt direct aan zee. Bij aankomst voel je je meteen welkom door de medewerkers. Wij hadden een Beachfront plek. Een mooie ruime plek met zicht op zee. De mensen zijn vriendelijk en er hangt een relaxte sfeer. Veel Duitsers en Engelsen maar alles mengt met elkaar. Sanitair is schoon. Winkel en restaurant prima. Met 2 minuten ben je op het strand. Iedere avond de zonsondergang kijken is ook een feest. Naast de camping zijn er natuurlijk veel dingen te doen. Biarritz, St. Jean de Luz en Bidart liggen dichtbij en je bent zo in de Pyreneeën en Spanje. Wij waren blij verrast en komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Dennie01-10-2018

Leuk voor een keer.

Goed onderhouden camping, met redelijk grote plaatsen en een eigen strand. Vriendelijk ontvangst bij receptie. Met 35 euro per nacht zelfs in het naseizoen niet goedkoop. Afstand tot biarritz alleen aan te bevelen voor sportieve fietsers/ebikes. Parkeren met een camper in biarritz is geen gemakkelijke opgave.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8Maria18-08-2018

Heerlijk aan het strand

Mooie locatie. Prachtig strand, machtige golven om te surfen. Goeie uitvalsbasis voor uitjes naar leuke stadjes, Noord Spanje en de Pyreneeen. Redelijk sanitair. Restaurant serveert goede pizza’s. Vriendelijke medewerkers. Onze kinderen (9 en 14 j) hebben het erg leuk gehad. Wij waren in het hoogseizoen en de camping stond bomvol. Dat kwam de hygiëne van het sanitair niet ten goede, een rondje extra schoonmaak zou in het hoogseizoen wel wenselijk zijn. Wij troffen het met onze ruime plek, hoewel deze niet bereikbaar was met de auto.. toen we eenmaal alles naar de plek gesjouwd hadden en opgebouwd waren stonden we prachtig. Maar we hebben ook kampeerplekken gezien.. postzegeltjes, ‘kont aan kont’, omgeven door geparkeerde auto’s.. ik hoop dat deze mensen niet dezelfde prijs per nacht hebben hoeven tebetalen als wij. Toch een dikke 8 wat mij betreft, ik denk dat we nog wel een keer terugkomen maar dan in het voor- of na seizoen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Elly26-07-2018

Super camping

Super relaxte camping, direct aan t strand, heel makkelijk surflessen en materiaal te regelen voor de kinderen. Leuke mix van Fransen, Duitsers, Engelsen en Nederlanders, de kinderen hadden meteen contact. Lekker eten in t restaurant en prima sanitair. Alleen de WiFi 15 euro voor een week en dan heel slecht zijn. En tja 92 euro per nacht is wel duur. Oh ja en we arriveerden om 12 uur maar moesten tot 14 uur op de parkeerplaats wachten terwijl er meer dan voldoende vrije plekken waren, das Franse bureaucratie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Anthony Kool22-08-2017

Fantastische plek! Genieten!

De camping is een fantastische plek om met twee tieners vakantie te vieren. De ligging maakt de camping al geweldig zonder iets te hoeven organiseren. De bezoekers komen uit alle windstreken. Onze kids hebben zelf hun Engels kunnen oefenen. De omgeving is divers. Tapas eten in San Sebastian of Hendaye, Bayonne, La Rhune, met de eracefiets het achterland in, surfen, carspotten in Biaritz, wedstrijdje Pelote gezien in Bidart. Kortom, genoeg te doen.

• 9Eetgelegenheden

Pavillon royal, directeur d'exploitation, 28-08-2017

Hello,

We have one thing to say: you have summarized very well the situation of the campsite and especially its atmosphere and its state of mind. A camping friendly, family and very nature.

To the side pleasure among our many customers next year.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Stuck15-08-2017

Super locatie!

De ligging van de camping is perfect: Aan zee, nooit een plekje zoeken voor je auto als je naar zee wilt. Tussen de middag makkelijk even naar je kampeerplek. Een prima surfschool op het strand bij de camping. Een royaal strand vrijwel alleen voor de gasten van de camping. Géén zonnebrilverkopers op het strand! Een geweldige branding om in te golfsurfen maar ook als zwemmer heel erg leuk. Een goede strandwacht. De camping is goed verzorgd, er wordt goed toezicht gehouden, de jongeren gaan veelal 's avonds en 's nachts naar het strand rondom het kampvuur. Dus niet rondhangen in een stadje en elke dag naar de disco, maar wel heel gezellig met elkaar optrekken. Er zijn geen kliekjes waar je niet tussenkomt. Goede sfeer, leuke jeugd.

Pavillon Royal, directeur d'exploitation, 28-08-2017

Hello,

Thank you for this beautiful opinion shared. The whole team is happy to have you spent a good family holiday.

We work hard throughout the year for this and we are rewarded with your message. THANK YOU

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Sandra14-08-2017

Perfecte locatie

Tweede keer op deze camping met twee pubers.Locatie is ideaal, aan zee. Jongelui elke avond kampvuur op het strand verder is er voor hen niks op de camping. Eten is er prima met gezellig personeel. zee is erg wild, niet geschikt voor slechte zwemmers. Je betaald voor de locatie. Personeel vriendelijk.

• 9Eetgelegenheden

Pavillon Royal, directeur d'exploitation, 28-08-2017

Hello,

Thank you for taking the time to write us this nice comment and we will be happy to welcome you among us during your next stay in the Basque country.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 1Mark17-12-2016

Mooie locatie maar onbetrouwbaar management

Omdat we met een hele groep hier zouden verblijven hadden we aan het begin van het jaar een huisje en een naastgelegen kampeerplaats op een van te voren aangegeven plaats gereserveerd. Bij aankomst bleek dat ''ons'' huisje aan een Frans gezin verhuurd was en de naastgelegen kampeerplaats ook bezet was. We kregen dus iets anders toegewezen, ver van elkaar. Dit was onacceptabel voor ons omdat we als groep bij elkaar wilden zijn (eten koken etc.) en dit gewoon gereserveerd was. We konden hoog en laag springen wat we wilde, we hadden het maar te pikken. We zijn na 2 dagen weggegaan en helaas konden we naar ons geld fluiten. Eens maar nooit weer op deze onbetrouwbare camping!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Langeveld03-08-2016

Mooi strand

Strand super met goed toezicht leuk om te bodyboarden Als het eb is kan je er leuk krabbetjes, inktvisjes en octopusjes vangen. Restaurant pizza's goed voor de rest matig. Supermarkt goed. Verder weinig te doen geen voetbal of volleybalveld geen animatie etc. Wij stonden aan lawaaierig pad (s'nachts liep de jeugd die op het strand zaten hier langs) verderop zaten 2 goede restaurants hier kon je over het strand naar toe lopen We vonden de camping naar verhouding erg duur. (100 per nacht)

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Bas en Hester05-08-2015

Betere ligging bestaat niet!

Deze camping ligt echt geweldig! Direct aan een schitterend strand en binnen mum van tijd rijd je een prachtig binnenland in. De sfeer op de camping is relaxed. Dit komt o.a. door de vele surfdudes, camper(tje)s en het vriendelijke personeel. Er zijn vele nationaliteiten (ook genoeg NLers) en kinderen in alle leeftijden. Onze meiden van 8 en 12 vonden het geweldig. Er is geen animatie en de oudere (rustige) jeugd zoekt 's avonds/'s nachts het strand op. Op donderdag is het leuk om in het restaurant op de camping te eten ivm live music en de leuke sfeer (dansen) die daardoor ontstaat. Buiten het surfen en bodyboarden kun je met eb ook heel leuk krabben, garnalen en (inkt)vissen vangen tussen de rotsen. De avondmarkt op woensdag in Biarritz vonden wij ook erg leuk! Qua restaurants vonden wij La Pizzeria in Bidart, Restaurant Le C. te Guéthary en Blue Cargo in Biarritz TOP! Naast de camping ligt ook nog een prachtige 9 holes golfbaan! San Sebastian ligt op 45 min en Biarritz op 4 km.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

2 tips over Camping Le Pavillon Royal

• KoTe, 21-07-2012

Biarritz is een hele leuke plaats om naartoe te gaan. Ook San Sebastian is erg de moeite waard om naartoe te gaan. Het Guggenheim museum in Bilbao is ook erg de moeite waard, maar wel een stuk rijden.

• Anthony Kool, 22-08-2017

Wij misten een afvalbak bij de afwas gelegenheid.

3 vragen over Camping Le Pavillon Royal

• peggy de ruiter, 16-10-2017

staplaatsen op de camping

Welke plaatsen op de camping zijn het mooist gelegen om met een grote tent te staan? Niet te druk en alles binnen bereik?

• Bas en Hester, 22-01-2017

Golfen Ilbarritz Golf (Société des Golfs de Biarri

Hallo,

Wij gaan van 14 t/m 30 juli 2017 naar deze camping. Wie heeft er zin om in deze periode ergens een rondje te golfen op de naast gelegen 9 holes golfbaan? Mijn hcp is 17.

Mvgr, Bas de Wit.

• <arco, 19-08-2016

Welke plaats

Welke plaatsen zijn het mooist gelegen? Niet te druk en alles binnen bereik?

Anthony Kool, 22-08-2017

Hendaye, Bayonne, St Pied de Port