Vakantiepark Village Club Les Pins D'Or

Vakantiepark Village Club Les Pins D'Or

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Bias (Landes)

Op vakantie geweest naar Village Club Les Pins D'Or?

8Fantastisch

Meer vakantiepark info

4 reviews over Vakantiepark Village Club Les Pins D'Or

• 10Amy23-10-2015

schitterend domein

Prachtig domein tussen de dennenbossen - 5km van het strand van Lespecier - heel rustig met bewaking in de zomermaanden. De "chalets" zijn zeer proper en ruim - in sommige gevallen met volledig afgesloten tuin - alle keukenmateriaal beschikbaar (vaatwas, wasmachine, frigo met diepvries ....) 2 slaapkamers en slaapzetel in de living. Bij verblijf hebben we gratis kunnen genieten van het ruime zwembad, fitness, tennisveld, petanque, wellness. Kortom, voor ons zeker voor herhaling vatbaar

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2015

• 9Margo08-08-2012

Geweldig park!

Les pins d'or is een prachtig aangelegd park met mooie grote huizen. WIj zaten er met 4 personen in en hadden zat ruimte voor bagage etc. De ligging tov het strand is goed. Helaas is het pad naar zee erg heuvelig waardoor fietsen erg zwaar is. Met de auto ben je er in 7 minuten. De service was geweldig het Duitse team kwam erg enthousiast over op ons en we hebben genoten van de surfcursus die je daar kon boeken. De lessen zijn erg leuk en de groepen gevarieerd in leeftijd. Een surfkurse van 5 dagen kost 175 euro en is echt de moeite waard! Het wordt in het Duits gegeven en was voor ons goed te volgen. Het restaurant op het park vonden we niet erg goed, maar voor broodjes bij het ontbijt prima. Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad en is dit park zeker een aanrader!

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 5JurgenDe Maeyer24-07-2012

Surfcamp

Er is voldoende ruimte in de huisjes. 2 kamers, 2 badkamers en airco. De verhuring en het beheer gebeurt door Duitse jongeren die er surfcamps organiseren. Hun service, onthaal laat de wensen over. Staats niets van in de brochure vermeld. Zij verhuren surfboards. Wel vrij duur . Kan je beter gaan huren in Mimizan-plage: veel goedkoper. Zwembad met kinderbadje is goed. Wel te weinig ligzeters voorhanden. Een zeer kleine speeltuin voor de kindjes. Valt wel wat tegen. Brood, croissant, ... kan je s'morgens afhalen op de domein zelf. Je moet niet echt bestellen. Er is ook een tennisveld aanwezig. Vanuit het vakantiesdomein kan je naar het strand. 5 km rijden met de auto/fiets. Gratis parkeerplaats. Wel nog even wandelen naar het strand. Zeer mooie fietspaden door de bossen naar tal van leuke kustdorpjes. Mimizan plage, Contis, ... zijn zeer leuke plaatsen om te bezoeken.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8J.G.Smit22-10-2007

Mooi park vrij nieuw 2006. Leuk gesitueerde chalets welke goed uitgerust zijn. Vaatwasser,4elektrische pitten,mooie badkamer. De stranden zijn dichtbij en binnen 10 minuten ben je in Mimizan(plage)

Gereisd met partner in oktober 2007

Vakantiepark Village Club Les Pins D'Or info