Sorteren

Reviews over Bias (Landes)

Super séjour

Daniel i.
    15-5-2017

Très bon camping ,accueil très sympatique et de beau emplacement , belle piscine et des aires de jeux pour les enfants ,stade de foot,pétanque,volley,tennis de table,mur de grimpe une fois par semaine et une super équipe d'annimation.

Le camping est bien situé les sanitaires sont nettoyer plusieurs fois par jours.

Nous avons passer de super vacances avec nos enfants comme d'habitude au tatiou.

Verschrikkelijke herrie op een idyllische plek.

Charlie
    10-12-2016

De 'animation' produceert een herrie die over de hele camping te horen is en dat bijna elke avond tot minimaal 12 uur.

Sommige avonden tot nog later met oorverdovend gebonk van disco en dance muziek. Vooral de discjockey hoort zichzelf er graag bovenuit en zijn stem schalt dan ook 't hardst over alles heen. Overdag komt hij langs in een karretje om reclame te maken voor zichzelf, en de animation activiteiten, met weer ongelooflijk hard versterkt stemgeluid. Echt absurd.

In de ochtend en middag hoor je weer andere muziek van andere animation activiteiten zoals fitness of dansles. Wel wat zachter dan in de avond maar zeker hoorbaar.

Verder een mooie camping in bosrijk gebied maar de herrie is echt een reden om daar nooit meer te komen.

In het restaurant de Biasero is nog geen goede koffie te krijgen die dan door een ongeïnteresseerde eigenaar wordt gebracht.

Een 'Grande Crème' wordt geserveerd als een kopje Senseo met een kuipje koffiemelk! En dat in Frankrijk waar we toch écht grote liefhebbers van zijn.

camping très agréable

camping très agréable
    5-3-2016

Nous y sommes allé en aout 2013 et nous y avons passé 10 jours super agréable.

acceuil sympathique, emplacement tente ombragé sous les grands pins, animations très agréable (juste ce qu'il faut ni trop ni pas assez, je précise que nous étions en famille et que nous ne sommes pas des fêtards...) donc ça nous allait très bien, le camping était calme, les sanitaires étaient propre, aucune mauvaise surprise. la plage la plus près est très très chouette, avec parking ombragé. la piscine du camping est sympa et propre. juste déçu de l'état du mini golf...

Bref nous avons passé un très bon séjour. Et nous y retournerons très certainement quand nous reviendrons dans cette région. car les prix sont aussi très correct comparé a beaucoup d'autres campings des alentours....

schitterend domein

Amy
    23-10-2015

Prachtig domein tussen de dennenbossen - 5km van het strand van Lespecier - heel rustig met bewaking in de zomermaanden.

De "chalets" zijn zeer proper en ruim - in sommige gevallen met volledig afgesloten tuin - alle keukenmateriaal beschikbaar (vaatwas, wasmachine, frigo met diepvries ....)

2 slaapkamers en slaapzetel in de living.

Bij verblijf hebben we gratis kunnen genieten van het ruime zwembad, fitness, tennisveld, petanque, wellness. Kortom, voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Camping très bien

gegebo
    15-1-2015

Séjour en aout 2014 avec famille.Accueil excellent,personnel attentif,animateurs sympathiques,calme et propreté du site.Un tout petit bémol,le snack restaurant pas assez convivial (mais de nouveaux gérants sont attendus saison prochaine)

Bias (Landes) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews