Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

We hebben een aantal aanbieders voor Biarritz (Pyrenees-Atlantiques) voor je op een rij gezet:

vakanties Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

Reviews over Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

Het prachtige Biarritz

Klarissa Smit,
    10-11-2018

Biarritz is een prachtige stad die gelegen is aan de Golf van Biskaje. De omgeving is zeer mooi met o.a. de Pyreneeën dichtbij en je bent ook redelijk snel in Spanje met de auto. De kust is prachtig, vooral om te surfen (zwemmen is door de hoge golven niet goed mogelijk). De stad heeft ook vele kleine boutiques en restaurants (Chez Albert raad ik zeker aan). De lokale mensen zijn aardig en het is niet al te toeristisch. Kortom, een geweldige bestemming!

Gereisd met vrienden in juli 2018

lekker slenteren over strand en in winkelstraatjes

pjasuykerbuyk,
    28-9-2013

Je kunt prima wandelen over het strand, de boulevard en in de winkelstraatjes. Voldoende terasjes waar je lekker kunt eten. Vergeet de Hallen niet te bezoeken, vis/vlees/kaas en groeten en fruit verkoop

Gereisd met partner in september 2013

heerlijke plaats

theo & yvonne,
    17-9-2013

Biarritz is bekend om de stranden maar tegelijk ook om de golven. Deze zijn constant aanwezig. Op het strand is de hele dag controle aanwezig. Aangegeven wordt waar je kunt golven en waar zwemmen (voor zover mogelijk). Het centrum is gemoedelijk. Leuke straten en pleinen met veel terrassen. Ook is er een gezellige boulevard die doorloopt tot en met de vuurtoren. Het openbaar vervoer is niet duur, voor 1 euro kun je al met de bus.

Gereisd met partner in september 2013

geweldige omgeving

sylvia,
    26-7-2013

voor het eerst twee weken aan de baskische kust geweest. Wat een aanrader! zo veel te doen en te zien, we hebben ons geen moment verveelt. Biarritz is leuk voor een dag, lekker rond lopen en alles bekijken. Wij zaten meer richting st jean de luz en dat vonden we een stuk leuker en gezelliger. Bayonne, even de grens over naar san sebastian in spanje. Hendaye, guethary en de prachtige baskische dorpjes in het achterand...,geweldig. Absolute topvakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

baskenland is de mooiste van europa

theo bollerman,
    3-10-2012

het volk is extreem sportminded; pelota is een fantastische sport met meer dan 10 variaties, van trinquet en place libre tot jai alai. In de bergen kan je aan rafting doen en wildwater kanoen. De golven zijn heerlijk hoog, dus surfen en alleen al in de golven springen zijn fantastische ervaringen. Het enige nadeel is dat er in de golf van biskaje wel eens een fikse regenbui kan vallen.

Gereisd met vrienden in september 2012
Biarritz (Pyrenees-Atlantiques) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 64 reviews