Appartement Residence Haguna

Appartement
Appartement Residence Haguna
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Haguna voor je op een rij gezet:

Bungalow.net
Bungalow.net

2 reviews over Appartement Residence Haguna in het Nederlands

gelegen op 300 meter van strand.

theo & yvonne
17-9-2013

We hadden met ons twee een 4 persoons studio. Voor ons was het precies ruim genoeg. Twee bedden (uitklapbare banken) waardoor je met je twee slechts één bed nodig hebt en mooi ruimte overhebt. Keuken van alle gemakken voorzien, ruime badkamer. Gelegen vlak bij St Charles, waar alle winkeltjes aanwezig zijn voor je inkopen. Parkeergarage onder het hotel. Vriendelijk personeel wat goed engels spreekt. TV had ook engelse en duits sprekende zenders. Wifi was echter niet gratis. Je krijgt een toegangscode die je ook nodig hebt om het terrein te verlaten (!) aan de achterzijde. Appartementen en studio's liggen op ongeveer 300 meter van het mooie strand van Biarritz. Gelegenheid voor een wasje aanwezig.

2005

Mooie ligging midden in de stad en vlakbij het strand en boulevard. Mooie oude huizen en gezellige sfeer. Voor de prijs die we hadden betaald voor het appartement hadden we wel iets meer luxe verwacht. Biarritz is niet goedkoop maar ons appartement had een keukentje in een kast en geen balkon, wat ons in de gids wel was voorgehouden, (app. met balkon waren al bezet, er waren maar een stuk of 4 met balkon). De tv bleek (tevens niet vemeld in de gids) niet gratis. Wel een parkeergarage onder het gebouw. Op zich wel nette appartementen. Leuke vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Haguna in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Haguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.