Appartement Maeva Victoria Surf

AppartementWeer vandaag26°18°
Appartement Maeva Victoria Surf
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Maeva Victoria Surf voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Maeva Victoria Surf in het Nederlands

Verouderd appartement

suzanne
22-7-2013

We hadden een appartement zonder zeezicht, dit viel tegen. Het was klein qua oppervlakte, wel proper maar verouderd. Het zwembad was ook oud, vuil en niet aangenaam. We hadden ook geen balkon wat niet duidelijk aangegeven was bij boeking. Ik noemde het ons kruipkot. Qua ligging is het wel goed maar voor de rest... Zelfs voor een tv moet je 50 euro bijbetalen wat veel is ...

séjour agréable .

hélène ragache
16-9-2011

L'appartement Maeva Victoria surf à Biarritz ,est très bien situé ,face à l'océan,proche du centre.Un petit bémol sur l'aménagement : la moquette aurait bien besoin d'être changée,l'espace cuisine est franchement usagé aussi(plans de travail en mélamine déformés par l'humidité).

super emplacement

delage
2-8-2011

appartement agréable avec balcon vue sur mer , bien agencé propre et fonctionnel

Logement

FICHTER ELodie
1-8-2011

Logement suffisant pour 2 personnes étroit pour 3.

Congélateur qui n'en n'est pas un, matériel de cuisine désuet, appartement en déterioration.

Mais il faut reconnaitre que l'emplacement est idéal mer et commerce à très proche proximité. Terrasse agréable.

Simpel op ideale locatie in Biarritz

Hennie
1-8-2011

Niks te veel of te weinig. Goed voor vrienden of stelletjes

Prima!

Jolien
9-9-2010

Appartement zelf is wat klein maar prima te doen,

maar de ligging en prijs/kwaliteit maken veel goed! Ideale ligging, aan het strand, alles op loopafstand. En het zwembad is ook fijn voor de afwisseling.

2008

moquette sale

danielle
3-9-2008

moquette tachée ! mauvaises odeurs literie, pas tres sympa le personnel pour les renseignements .

Top

Marjo en Louisa
15-8-2008

Een top appartement op een top locatie. Prachtig uitzicht over de oceaan!!! Een aanrader. Je moet wel snel zijn met een boeking te maken, want door de populariteit van de appartementen is het snel vol en grijp je ernaast.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maeva Victoria Surf in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maeva Victoria Surf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maeva Victoria Surf scoort een 6.38 uit 10 op basis van 8 reviews.