Hotel Le Saint Charles

1 review over Hotel Le Saint Charles in het Nederlands

goed hotel perfecte service

hans van der waerden
5-7-2012

na 4 dagen in dit fijne hotel te hebben verbleven starten onze motor niet meer. De hotel eigenaar heeft voor ons gezorgd dat deze gerepareerd werd zodat we weer verder komen. prima service! marianne en hans

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Saint Charles in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Saint Charles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.