Hotel Le Grand Large

1 review over Hotel Le Grand Large in het Nederlands

Fantastische locatie.

nvt
11-7-2011

Prima kamer met alle voorzieningen die je nodig hebt. Ruim balkon. Echter aan de straatzijde veel herrie!! Boek een kamer aan de zwembadkantzijde. Let ook op: boek geen kamers 509, 609 ed. Dan geen uitzicht op zee (gedeeltelijk een blinde muur)! Overige kamers hebben een prachtig uitzicht op zee.

Zijn na veel discussies van kamers verwisseld. Onvriendelijk personeel aan de balie.

Ontbijt is zeer matig.

Gereisd met partner in juni 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Grand Large in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Grand Large zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.