Hotel Georges VI

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Hotel Georges VI

We hebben een aantal aanbieders voor Georges VI voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Georges VI in het Nederlands

Ligging perfect, hotel zelf ook goed!

Cees Govaart
22-11-2009

Op de terugweg van Spanje naar Nederland hadden we besloten om Biarritz aan te doen. Het was weliswaar November maar toch. Biarritz was een aangename verrassing. De temperatuur was lekker, de golfslag hevig en de mensjes zagen er meer dan welvarend uit. Eigenlijk per ongeluk bij het hotel gekomen. Op zoek naar een parkeerplaats bij de haven was dit, na geparkeerd te hebben, het derde hotel dat we zagen. Het eerste te duur, het tweede, hotel Beaulieu werd na drie kamers bekeken te hebben afgekeurd en het derde werd het dus. Voor een vriendelijke prijs, 84 euro incl ontbijt, was het een zeer verzorgd hotel met een beetje oud-engelse inslag. Kamers en badkamer meer dan keurig. Ontbijt goed, prima dus. Het hotel ligt in het centrum.

Gereisd met partner in januari 2009

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Georges VI in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Georges VI zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.