Hotel Eugenie

3 reviews over Hotel Eugenie in het Nederlands

fantastische plek

Maarten
13-9-2009

zeer mooi gelegen. Zicht op zee is adembenemend. Mooi en ruim appartement. Ideaal om te surfen. De moeite om de stad te bezichtigen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Heerlijk

Chantal
16-7-2009

Heerlijke week gehad in een goed appartement met uitizicht op zee en op de locatie zelf ook geweldig uitzicht, vooral vanuit het zwembad. Net voor het hoogseizoen geweest, is ook zeker aan te raden. Last minut geboekt en geweldige korting gekregen voor zo'n leuke vakantie.

Gereisd met partner in juni 2009

Super accomodatie

Peggy
8-5-2009

Heerlijke plek om te zijn!! Fijne kamer (met klein keukenblokje) groot balkon, mooi uitzicht op de zee, gastvrij personeel, surflessen te boeken. Gewoon helemaal goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Eugenie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenie in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.