Hotel Edouard VII

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°
Hotel Edouard VII

We hebben een aantal aanbieders voor Edouard VII voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Edouard VII in het Nederlands

leuke plek

katerina Alkobi
6-9-2009

Vriendelijk personeel

Te kleine kamer met te weinig kledingkasten

De kamer die wij hadden was heel klein met een badkamer, het is wel schoon, voor een paar dagen is het prima. Ligging is echt perfect, vlak bij het strand en midden in het stad.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edouard VII in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edouard VII zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.