Camping Biarritz

Camping Info

• Aan zee

1 review over Camping Biarritz in het Nederlands

• 8Heyyou05-03-2007

Super camping We zijn er in de zomer van 2006 geweest en we zijn heel tevreden over de camping. De ligging is uitstekend ten opzichte van het strand wil je in Biarritz uit kun je beter de nachtbus nemen of een taxi, het centrum is te ver lopen. Sanitair is schoner in het gezinnen gedeelte dan in het jongeren gedeelte maar niet super vies.

Als je hier wilt kamperen maak je een goede keus ook qua prijs/kwaliteit.

Biarritz vond ik zelf erg duur en dat maakt het totaalplaatje van kamperen in Biarritz ook duurder.

8Prijs/kwaliteit
    7Ligging

Anders

1 tip over Camping Biarritz

• Menno, 30-09-2012

San sebastian om te winkelen, houdt rekening met siesta 13:00 tot 16:00. Leuke en traditionele plaats om te zien en tussen de middag te eten.

Le surfing om te eten vanaf een uur of 20:00. Heerlijk eten met een gigantisch uitzicht over zee.

Verder is er genoeg te zien en beleven!

3 vragen over Camping Biarritz

• Janet, 22-01-2012

nederlanders

Komen er veel Nederlanders op deze camping?

Menno, 30-09-2012

Wij zijn geweest in September, toen waren er weinig Nederlanders. Gemiddeld denk ik Nederlanders, Duitsers, Fransen en Engelsen. Wel veel jongeren ook, maar geen overlast door avondbewaking

• M. Klappe, 17-07-2013

comfort 4 pers. caravan

Hoi,

Wie is er verbleven in een comfort 4 pers. caravan op camping Biarritz? Ik ben erg benieuwd of er ook een magnetron in de accommodatie aanwezig is.

Groetjes marloes

Wendy, 16-09-2016

Wij verbleven in een 6-persoons stacaravan en daar zat een magnetron in, een losse, dus lijkt me dat de andere ook een magnetron hebben.

• Danielle, 27-11-2012

Aantal plaatsen, animatie

Op Zoover staat dat er minder dan 50 plaatsen zijn. Klopt dit? Lijkt me stug op een camping met restaurant enz. Is er animatie op de camping? Zijn er voorzieningen om een baby te verzorgen? (hokje met badje bijv.)

Verdru, 06-08-2013

Er zijn absoluut niet veel plaatsen op deze camping. Animatie, thoh, als je een uur aquagym die er een is animatie noemt.. ja. Verder 1 keer een optreden gehad van een zangeres zonder toonvaste stem alsook een karaoke waar niemand op afkomt.

Voorzieningen voor een baby niet direct gezien

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig