Camping Biarritz

• Aan zee

2 reviews over Camping Biarritz in het Nederlands

• 8Kiara02-08-2016

Goede camping

Heel aardig personeel en een fijne camping. Schoon, netjes, luxe sanitair. Rustige camping. Wij stonden wel op een plek aan een drukke weg. Maar niet veel overlast van gehad. Het publiek op de camping was gemixt: ouderen, jongeren, gezinnen.

8Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair
    8Ligging

Met vrienden

• 4Verdru06-08-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Camping ideaal voor iemand die niet veel gewend is. Voordelen: - Dicht bij het strand - Goeie verbinding met de bus naar het centrum Nadelen: - Geen spiegel in het sanitair voor "jonge gasten" - Sanitair slechts 1x per dag gekuist, mn 11u30 's middags - WIFI waarvoor extra betaald dient te worden werkt zeer slecht - Staanplaatsen lopen allemaal enorm schuin, wij rolden bijna van onze matras - Op een camping met veel jonge gasten is het erg onverstandig geen enkele BBQ te voorzien. Gevolg, aan elke tent werd BBQ gedaan wat onveilige situaties met zich meebrengt. Daarbij nog eens het feit dat er in het jongeren gedeelte niets van brandbestrijding aanwezig is, slecht idee.. - In topseizoen was de spa defect. Elke dag opnieuw een blad waarop stond, "de spa werkt niet vandaag" - Een frigo die wij gereserveerd hadden was niet beschikbaar, we moesten maar onze plan trekken met onze frigobox en (dure!) ijsblokken - Personeel was niet vriendelyk - Nachtwaker komt elke 5mn, zelfs al fluister je.

2Kindvriendelijk
    3Prijs/kwaliteit
    3Staat v/h sanitair
    2Eetgelegenheden
    6Ligging

Met vrienden

1 tip over Camping Biarritz

• Menno, 30-09-2012

San sebastian om te winkelen, houdt rekening met siesta 13:00 tot 16:00. Leuke en traditionele plaats om te zien en tussen de middag te eten.

Le surfing om te eten vanaf een uur of 20:00. Heerlijk eten met een gigantisch uitzicht over zee.

Verder is er genoeg te zien en beleven!

3 vragen over Camping Biarritz

• Janet, 22-01-2012

nederlanders

Komen er veel Nederlanders op deze camping?

Menno, 30-09-2012

Wij zijn geweest in September, toen waren er weinig Nederlanders. Gemiddeld denk ik Nederlanders, Duitsers, Fransen en Engelsen. Wel veel jongeren ook, maar geen overlast door avondbewaking

• M. Klappe, 17-07-2013

comfort 4 pers. caravan

Hoi,

Wie is er verbleven in een comfort 4 pers. caravan op camping Biarritz? Ik ben erg benieuwd of er ook een magnetron in de accommodatie aanwezig is.

Groetjes marloes

Wendy, 16-09-2016

Wij verbleven in een 6-persoons stacaravan en daar zat een magnetron in, een losse, dus lijkt me dat de andere ook een magnetron hebben.

• Danielle, 27-11-2012

Aantal plaatsen, animatie

Op Zoover staat dat er minder dan 50 plaatsen zijn. Klopt dit? Lijkt me stug op een camping met restaurant enz. Is er animatie op de camping? Zijn er voorzieningen om een baby te verzorgen? (hokje met badje bijv.)

Verdru, 06-08-2013

Er zijn absoluut niet veel plaatsen op deze camping. Animatie, thoh, als je een uur aquagym die er een is animatie noemt.. ja. Verder 1 keer een optreden gehad van een zangeres zonder toonvaste stem alsook een karaoke waar niemand op afkomt.

Voorzieningen voor een baby niet direct gezien

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig