Camping Biarritz

Camping Biarritz
9,6

2 reviews over Camping Biarritz in het Nederlands

camping met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rik Dhaenens
13-8-2013

Op de camping valt weinig aan te merken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Soms wat lawaai 's nachts, vooral als je dicht bij de ingang staat, maar dat stoorde ons niet echt. Mooi sanitair, attente security (wat soms wat irriteert, maar liever een attente security dan geen !).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

ooit gaan we nog een keer

wendy29
21-5-2010

wij zijn in 2008 geweest was onze eerste vakantie in frankrijk,, en we vonden hem geweldig,, we hebben geen viese sanitair gezien,, geen overlast ,, en we hadden een rustig gelegen plek met een tent alleen was het voor ons zoontje niet ideaal om daar te staan want hij had geen vriendjes op gebouwd.. dat was het enige min puntje,, zwem bad was ook goed en eten ook . de omgeving was ook mooi alleen als je naar het strand wilde met de auto of een fiets was goed te doen en niet ver. we gaan zeker nog een keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 03 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Biarritz in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Biarritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.