Camping Biarritz

• Aan zee

2 reviews over Camping Biarritz in het Nederlands

• 2018
    8Monique15-04-2018

Een klein paradijs op redelijke reisafstand

Mondaine badplaats en surfers paradijs! Prachtige ondergaande zon. Heerlijke eten bij de restaurants aan de oude haven. Wel prijzig en druk in het hoog seizoen

7Kindvriendelijk
    9Ligging

Met oudere kinderen

• 8jolyn210-08-2013

supersanitair!

supersanitair, 2 x per dag geheel schoongemaakt, 6 uur in de ochtend en tussen de middag! douchecabines groot en met wastafel! redelijk dicht bij t strand al had ik dichterbij verwacht. veel schaduwplekken wat wel nodig was met die hitte. centrum goed bereikbaar met bus a 1 euro. kortom prettig verblijf! wifi vergeleken met andere campings redelijk goedkoop en ook nog werkend!

7Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair
    7Eetgelegenheden
    7Ligging

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Biarritz

• Menno, 30-09-2012

San sebastian om te winkelen, houdt rekening met siesta 13:00 tot 16:00. Leuke en traditionele plaats om te zien en tussen de middag te eten.

Le surfing om te eten vanaf een uur of 20:00. Heerlijk eten met een gigantisch uitzicht over zee.

Verder is er genoeg te zien en beleven!

3 vragen over Camping Biarritz

• Janet, 22-01-2012

nederlanders

Komen er veel Nederlanders op deze camping?

Menno, 30-09-2012

Wij zijn geweest in September, toen waren er weinig Nederlanders. Gemiddeld denk ik Nederlanders, Duitsers, Fransen en Engelsen. Wel veel jongeren ook, maar geen overlast door avondbewaking

• M. Klappe, 17-07-2013

comfort 4 pers. caravan

Hoi,

Wie is er verbleven in een comfort 4 pers. caravan op camping Biarritz? Ik ben erg benieuwd of er ook een magnetron in de accommodatie aanwezig is.

Groetjes marloes

Wendy, 16-09-2016

Wij verbleven in een 6-persoons stacaravan en daar zat een magnetron in, een losse, dus lijkt me dat de andere ook een magnetron hebben.

• Danielle, 27-11-2012

Aantal plaatsen, animatie

Op Zoover staat dat er minder dan 50 plaatsen zijn. Klopt dit? Lijkt me stug op een camping met restaurant enz. Is er animatie op de camping? Zijn er voorzieningen om een baby te verzorgen? (hokje met badje bijv.)

Verdru, 06-08-2013

Er zijn absoluut niet veel plaatsen op deze camping. Animatie, thoh, als je een uur aquagym die er een is animatie noemt.. ja. Verder 1 keer een optreden gehad van een zangeres zonder toonvaste stem alsook een karaoke waar niemand op afkomt.

Voorzieningen voor een baby niet direct gezien

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig