Camping Biarritz

2 reviews over Camping Biarritz in het Nederlands

Goede camping

Wendy
16-9-2016

Goede camping, schone stacaravan en erg goede staat. De locatie was dichtbij een wat minder druk strandje, maar wat ver lopen van het stadje (ong. Half uur lopen). Bussen gaan tot 8 uur ong. Dus wel rekening mee houden.

Super camping, aardige mensen nette accomodaties

Menno
30-9-2012

Zeer nette niet al te grote camping, alles is vrij recent vernieuwd.

Omgeving is werkelijk super!

Het ligt aan de rustige kant van Biarritz. Je kan alle kanten op er zijn verschillende stranden en hoge golven. De eerste al vanaf 5 minuten lopen.

Met de auto kan je binnen een uur naar diverse steden dorpjes, winkelen in Spanje of gewoon lekker rondkijken in de omgeving.

Biarritz is prachtig, s'avonds wel erg toeristisch. In het hoogseizoen kan het wat druk zijn op de camping en in de omgeving denk ik.

Gereisd Met partner in september 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Biarritz in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Biarritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.