Camping Biarritz

Camping Biarritz
9,6

9 reviews over Camping Biarritz in het Nederlands

Een klein paradijs op redelijke reisafstand

Monique
15-4-2018

Mondaine badplaats en surfers paradijs! Prachtige ondergaande zon. Heerlijke eten bij de restaurants aan de oude haven. Wel prijzig en druk in het hoog seizoen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Goede camping

Wendy
16-9-2016

Goede camping, schone stacaravan en erg goede staat. De locatie was dichtbij een wat minder druk strandje, maar wat ver lopen van het stadje (ong. Half uur lopen). Bussen gaan tot 8 uur ong. Dus wel rekening mee houden.

Goede camping

Kiara
2-8-2016

Heel aardig personeel en een fijne camping. Schoon, netjes, luxe sanitair. Rustige camping. Wij stonden wel op een plek aan een drukke weg. Maar niet veel overlast van gehad. Het publiek op de camping was gemixt: ouderen, jongeren, gezinnen.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

camping met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rik Dhaenens
13-8-2013

Op de camping valt weinig aan te merken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Soms wat lawaai 's nachts, vooral als je dicht bij de ingang staat, maar dat stoorde ons niet echt. Mooi sanitair, attente security (wat soms wat irriteert, maar liever een attente security dan geen !).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

supersanitair!

jolyn2
10-8-2013

supersanitair, 2 x per dag geheel schoongemaakt, 6 uur in de ochtend en tussen de middag! douchecabines groot en met wastafel! redelijk dicht bij t strand al had ik dichterbij verwacht. veel schaduwplekken wat wel nodig was met die hitte. centrum goed bereikbaar met bus a 1 euro. kortom prettig verblijf! wifi vergeleken met andere campings redelijk goedkoop en ook nog werkend!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Niet voor herhaling vatbaar

Verdru
6-8-2013

Camping ideaal voor iemand die niet veel gewend is. Voordelen: - Dicht bij het strand - Goeie verbinding met de bus naar het centrum Nadelen: - Geen spiegel in het sanitair voor "jonge gasten" - Sanitair slechts 1x per dag gekuist, mn 11u30 's middags - WIFI waarvoor extra betaald dient te worden werkt zeer slecht - Staanplaatsen lopen allemaal enorm schuin, wij rolden bijna van onze matras - Op een camping met veel jonge gasten is het erg onverstandig geen enkele BBQ te voorzien. Gevolg, aan elke tent werd BBQ gedaan wat onveilige situaties met zich meebrengt. Daarbij nog eens het feit dat er in het jongeren gedeelte niets van brandbestrijding aanwezig is, slecht idee.. - In topseizoen was de spa defect. Elke dag opnieuw een blad waarop stond, "de spa werkt niet vandaag" - Een frigo die wij gereserveerd hadden was niet beschikbaar, we moesten maar onze plan trekken met onze frigobox en (dure!) ijsblokken - Personeel was niet vriendelyk - Nachtwaker komt elke 5mn, zelfs al fluister je.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Super camping, aardige mensen nette accomodaties

Menno
30-9-2012

Zeer nette niet al te grote camping, alles is vrij recent vernieuwd.

Omgeving is werkelijk super!

Het ligt aan de rustige kant van Biarritz. Je kan alle kanten op er zijn verschillende stranden en hoge golven. De eerste al vanaf 5 minuten lopen.

Met de auto kan je binnen een uur naar diverse steden dorpjes, winkelen in Spanje of gewoon lekker rondkijken in de omgeving.

Biarritz is prachtig, s'avonds wel erg toeristisch. In het hoogseizoen kan het wat druk zijn op de camping en in de omgeving denk ik.

Gereisd Met partner in september 2012

ooit gaan we nog een keer

wendy29
21-5-2010

wij zijn in 2008 geweest was onze eerste vakantie in frankrijk,, en we vonden hem geweldig,, we hebben geen viese sanitair gezien,, geen overlast ,, en we hadden een rustig gelegen plek met een tent alleen was het voor ons zoontje niet ideaal om daar te staan want hij had geen vriendjes op gebouwd.. dat was het enige min puntje,, zwem bad was ook goed en eten ook . de omgeving was ook mooi alleen als je naar het strand wilde met de auto of een fiets was goed te doen en niet ver. we gaan zeker nog een keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 03 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Super camping We zijn er in de zomer van 2006 geweest en

Heyyou
5-3-2007

Super camping We zijn er in de zomer van 2006 geweest en we zijn heel tevreden over de camping. De ligging is uitstekend ten opzichte van het strand wil je in Biarritz uit kun je beter de nachtbus nemen of een taxi, het centrum is te ver lopen. Sanitair is schoner in het gezinnen gedeelte dan in het jongeren gedeelte maar niet super vies.

Als je hier wilt kamperen maak je een goede keus ook qua prijs/kwaliteit.

Biarritz vond ik zelf erg duur en dat maakt het totaalplaatje van kamperen in Biarritz ook duurder.

Gereisd Anders in maart 2007

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Biarritz in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Biarritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.