Hotel Best Western Kemaris

Kleine hotelsWeer vandaag21°14°
Hotel Best Western Kemaris

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Kemaris voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Kemaris in het Nederlands

Geweldig hotel

Daisy van Swieten, 29-3-2017

Al 3 jaar achter elkaar overnachten we in dit hotel zodra we op surf vakantie gaan. Het personeel van het hotel is geweldig en denken met je mee. We konden onze planken in een aparte kamer van het hotel leggen waar eigenlijk alleen het personeel komt. Ook over de (natte) wetsuits doen ze absoluut niet moeilijk.

Ook omdat het hotel 1 straat lopen vanaf het strand en super dichtbij het dorpje ligt willen we absoluut geen ander hotel meer wanneer we op vakantie gaan. Dit jaar gaan we weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Kemaris in Biarritz (Pyrenees-Atlantiques), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Kemaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Kemaris scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.